ورود طهماسب به شبکه نمایش خانگی زنگ خطری برای جامعه عروسکی/آیا کلاه قرمزی به سرنوشت جناب خان دچار می‌شود؟

10:30 - 11 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۲۱۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
یش از نوروز 1396 سر و صداها در خصوص تولید سری جدید مجموعه پرمخاطب "کلاه قرمزی" درحالی شدت گرفت که مخاطبان انتظار تماشای این اثر را در نخستین روزهای سال جدید می‌کشیدند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ،  پیش از نوروز 1396 سر و صداها در خصوص تولید سری جدید مجموعه پرمخاطب "کلاه قرمزی" درحالی شدت گرفت که مخاطبان انتظار تماشای این اثر را در نخستین روزهای سال جدید می‌کشیدند.

اختلافات مالی تهیه کننده "کلاه قرمزی" و تلویزیون باعث شد با وجود اینکه بخش‌هایی از سری جدید این مجموعه آماده پخش بود، این مجموعه روی آنتن نرود و صدا و سیما هم به پخش قسمت‌های تکراری "کلاه قرمزی" بسنده کند.

کلاه قرمزی

فصل‌های قبلی مجموعه "کلاه قرمزی" با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان رو به رو شد اما به طور یقین پخش فصل های قدیمی این مجموعه نمی تواند استقبالی مانند استقبال اولیه از این مجموعه را رقم بزند و تنها تکرار مکررات به شمار می‌رود.

کلاه قرمزی

در حالی که 11 روز از تابستان را پشت سر می‌گذاریم، صحبت‌هایی مبنی بر توزیع فصل جدید "کلاه قرمزی" در شبکه نمایش خانگی به گوش می‌رسد اما این صحبت‌ها به شکل رسمی از سوی عوامل اصلی این مجموعه تأکید و یا تکذیب نشده است.

پخش "کلاه قرمزی" در شبکه نمایش خانگی این مجموعه را به سریالی تبدیل می‌کند که تنها با پرداخت پول می‌توان آن را تماشا کرد درحالی که شاید بسیاری از کودکان دوستدار این عروسک محبوب توانایی مالی لازم برای تماشای این مجموعه را به صورت هفتگی نداشته باشند.

کلاه قرمزی

از سویی دیگر ورود "کلاه قرمزی" به شبکه نمایش خانگی زنگ خطر را برای جامعه عروسکی و جایگاه آن به صدا در می‌آورد چرا که ممکن است سرنوشت این عروسک محبوب و خاطره انگیز دوران کودکی مخاطبان، به سرنوشت "جناب خان" دچار شود که پس از خروج از قاب تلویزیون درگیر حاشیه‌هایی مادی مانند تبلیغات شد و رسالت عروسک بودن خود را فراموش کرد.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *