سینما همیشه به دنبال چهره‌های جدید است/باید به جوان‌ها فرصت هنرنمایی داد

7:30 - 10 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۹۲۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سریال " پس از باران" با اشاره به اینکه سینما همیشه به دنبال چهره‌های جدید است، از بازیگری به عنوان مسیری وسیع برای فعالیت تمامی افراد با استعداد سخن گفت.
ساقی زینتی بازیگر سریال خاطره انگیز " پس از باران" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: استفاده از بازیگران جدید نه تنها در ایران بلکه در تمامی نقاط دنیا اتفاق می‌افتد چرا که قرار نیست همیشه از بازیگران قدیمی مانند ما استفاده کنند البته چنین وضعیتی علاوه بر بازیگری، در تمامی رشته‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: اوج و فرودها در تمامی رشته‌ها همیشه و در هر مقطع زمانی وجود دارد و گاهی اوقات ناامیدشدن از شرایط موجود باعث مسدود شدن ادامه راه به خصوص برای بازیگران می‌شود.

ساقی زینتی

بازیگر سریال پرمخاطب "شهرزاد" تصریح کرد: سینما همیشه به دنبال چهره‌های جدید و طبیعی است که در این مسیر از بازیگرانی که پیش‌تر دیده نشده‌اند، استفاده کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: چنین سیاستی که بسیاری از همکاران بنده در عرصه بازیگری معتقدند به دلیل حضور بازیگران جدید امکان فعالیت برای آن‌ها وجود ندارد، درست به نظر نمی‌رسد چرا که بازیگری یک مسیر وسیع است که باید برای تمامی افراد بااستعداد و حتی بازیگران جوان باز شود تا بتوانند توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارند.

ساقی زینتی

بازیگر سریال " شکوه یک زندگی" یادآور شد: بسیاری از بازیگران جدید، جوان‌هایی هستند که برای رسیدن به هدفشان با هزار عشق و امید زحمت کشیده‌اند و بخش زیادی از آن‌ها تحصیلاتشان را در رشته‌های بازیگری و همچنین شاخه‌های مرتبط با این رشته‌‌ها در دانشگاه و یا کلاس‌های بازیگری، ادامه ‌داده‌اند.

وی توضیح داد: اگر تفکر من به عنوان یک هنرمند این باشد که هنرمندان  جوان نباید وارد این عرصه شوند، دختر من هم که 16 سال سن دارد و رشته عکاسی می‌خواند نباید به هیچ عنوان وارد عرصه هنر شود در حالی که انتقال هنر نسل به نسل باید ادامه پیدا کند.

ساقی زینتی

زینتی خاطرنشان کرد: همیشه اعتقاد دارم که اگر قرار باشد به کسی روزی برسد، می‌رسد و در این میان قدیم و جدید مطرح نیست و اگر من نوعی، تفکرم را به گونه‌ای سامان دهم که برای سایر افراد خوب بخواهم، برای من هم اتفاق‌های خوبی به وقوع می‌پیوندد و در این راستا قدیم و جدید معنا ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *