حریق گسترده در یک ساختمان مسکونی/ مصدومت شدید زن جوان پس از پرش از طبقه دوم

11:00 - 09 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۸۸۶
سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریقی گسترده در یک ساختمان ۴ طبقه واقع در محله جیحون خبرداد.
آتش سوزی سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: ساعت ۳ و ۲ دقیقه بامداد، آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در محله جیحون، خیابان مرتضوی به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ۳ ایستگاه سازمان در محل حاضر و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: حریق از پارکینگ یک ساختمان ۴ طبقه تک واحدی آغاز شده بود و زمانی که آتش نشان‌ها در محل حضور پیدا کردند، آتش در حال سرایت به طبقه اول ساختمان بود. 

ملکی ادامه داد: پارکینگ این ساختمان به محلی برای نگهداری لوازم مستهلک تبدیل شده بود و به دلیل نگهداری نا ایمن این وسایل، آتش سوزی در این ساختمان رخ داده بود. 

وی از مصدومیت شدید زنی جوان در این حادثه در پی پرش از طبقه دوم ساختمان خبرداد و خاطرنشان کرد: پیش از رسیدن آتش نشان‌ها در محل حادثه، زنی جوان از طبقه دوم ساختمان خود را به بیرون پرتاب کرده بود و دچار مصدومیت شده بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مصدومیت زن و مردی میانسال در این حادثه خبرداد و تصریح کرد: علاوه بر این زن جوان که خود را به بیرون پرتاب کرده بود، یک زن و یک مرد میانسال نیز دچار مصدومیت شده و از سوی آتش نشان‌ها به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. 

ملکی با اشاره به نجات جان ۵ تن از سوی آتش نشان‌ها اظهارکرد: در این حادثه، علاوه بر مصدوم شدن ۳ تن، ۵ شهروند نیز با کمک نیروهای آتش نشان از محل حادثه به سلامت خارج شدند. 

وی اذعان کرد: آتش نشان‌ها ساعت ۴ و ۲۱ دقیقه، پس از ایمن سازی کامل محیط، عملیات خود را به اتمام رساندند. 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *