خندوانه و بخش‌های خسته کننده خنداننده شو/ دورهمی و محدودیت نقش آفرینان

10:05 - 09 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۷۶۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
"خنداننده شو یکی از بخش‌های برنامه "خندوانه" است که این روز‌ها بیش از پیش باعث خستگی مخاطبان این مجموعه شده است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، در حالی که نخستین روزهای فصل تابستان را پشت سر می‌گذاریم، از شدت و هیجان برنامه‌های پرمخاطب تلویزیون کمی کاسته شده است گویا این برنامه‌ها در فصل زمستان شور و هیجان بیشتری داشتند.

"خندوانه" و "دورهمی" دو برنامه پرمخاطب تلویزیون در شبکه نسیم هستند که این روز‌ها با نزدیک شدن به پایان پخش خود، سوژه جذاب و جدیدی جهت ارائه به مخاطب ندارند.

دورهمی

مدتی است برنامه "خنداونه" با در نظر گرفتن بخش هایی خسته کننده با عنوان "خنداننده شو" و حضور مخاطبان داوطلبی که در مراحل قبلی "خنداننده شو" موفق به کسب موفقیت شده اند، سعی در پر کردن برنامه خود دارد.

طولانی شدن بخش‌های مربوط به "خنداننده شو" در حالی ادامه دارد که این برنامه هر روز شمار زیادی از بیننده‌های خود را از دست می‌دهد البته این اتفاق از چندی پیش و با جدا شدن عروسک دوست داشتنی جناب خان از "خندوانه" و رامبد جوان برای این مجموعه رخ داده بود و می‌توان گفت که این رویداد، این روز‌ها شدت بیشتری را تجربه می‌کند.

برنامه "دورهمی" با وجود تنها سه بازیگر در بخش نمایشی و بیشتر شدن زمان گفت و گوی مهران مدیری با میهمانان برنامه، وضعیت بهتری دارد، اما به جرات می‌توان گفت: محدود بودن نقش آفرینان، موضوعی است که مخاظبان این برنامه از آن گله‌مند هستند.

خنداونه

باید دید مدت زمانی که تا پایان تابستان برای پخش این دو برنامه وجود دارد، تا چه اندازه خلاقیت سازندگان را به روزهای اوج این دو برنامه پربیننده شبکه نسیم باز می‌گرداند؟!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *