چین ساخت اولین شهر جنگلی جهان را آغازکرد

13:50 - 08 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۷۴۹
اولین شهر جنگلی جهان که برای مبارزه با آلودگی هوا طراحی شده است در شهر 'لیوجو' واقع در استان 'گوانگ‌جو' چین در حال ساخت است.
چین ساخت اولین شهر جنگلی جهان را آغازکرد
به گزارش گروه فضای مجازی ، این شهر فوق مدرن جنگلی توسط گروه 'استفانو بوئری آرکیتتی' یک گروه ایتالیایی که در سراسر جهان پروژه‌های سبز ابداع می‌کند، طراحی شده است.
 
این شهر جنگلی که یک جامعه حدود ۳۰ هزار نفری را در خود جا خواهد داد، از فضای سبز پوشیده خواهد شد به طوری که حدود یک میلیون گیاه از بیش از ۱۰۰ گونه گیاه مختلف و ۴۰ هزار درخت خواهد داشت که در مجموع حدود ۱۰ هزار تن دی اکسید کربن و ۵۷ تن ذرات آلاینده را در هوا جذب و سالانه حدود ۹۰۰ تن اکسیژن تولید می‌کند.
در نتیجه این شهر جنگلی به کاهش متوسط دمای هوا کمک خواهد کرد و کیفیت هوا را بهبود می‌بخشد، همچنین موانع صوتی ایجاد کرده و تنوع زیستی محلی را در منطقه تقویت می‌کند.
 
این شهر جنگی همچنین از منابع انرژی تجدیدپذیر مانند انرژی گرمایی زمین و انرژی خورشیدی استفاده خواهد کرد.
 
همچنین این شهر دارای مناطق تجاری، مناطق مسکونی، فضاهای تفریحی، یک بیمارستان و دو مدرسه خواهد بود. این شهر جنگلی با یک خط راه آهن پرسرعت به شهر لیوجو متصل خواهد شد.
 



انتهای پیام/
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *