عدم عزم دستگاه‌های فرهنگی، در برخورد با ناهنجاری‌های گیلان

13:48 - 07 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۵۱۰
فرمانده انتظامی استان گیلاتن با اشاره به اهتمام جدی پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌ها در سواحل و تفرجگاه ها، گفت: متاسفانه در بین دستگاه‌های فرهنگی استان، عزمی برای برخورد با این ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها دیده نمی‌شود.
عدم عزم دستگاه‌های فرهنگی، در برخورد با ناهنجاری‌های گیلان
به گزارش گروه جامعه ، سردار  محمدرضا میر حیدری  نیز در نشست تعاملی با مدیر کل دادگستری استان با بیان اینکه هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی برای تعامل هر چه بیشتر پلیس و قوه قضائیه است، گفت: دستگاه قضائی نقش موثری در حفظ اقتدار نظام و جاری شدن احکام الهی در کشور دارد.

سردار میرحیدری استقرار نظم و امنیت را در سطح استان مطلوب و مناسب توصیف کرد و افزود: کاهش قابل توجه سرقت و جرایم خشن در سه ماهه اول امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، نشان از بهبود نسبی وضعیت امنیت و آرامش در استان دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه آمار غرق‌شده‌های سواحل گیلان در سال ۹۵، ۲۹ تن بوده است، تصریح کرد: تعامل مستحکم پلیس و قوه قضائیه ضامن امنیت است.

وی با تاکید بر اهتمام جدی پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌ها در سواحل و تفرجگاه ها، خاطرنشان کرد: متاسفانه در بین دستگاه‌های فرهنگی استان، عزمی برای برخورد با این ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها دیده نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه پلیس برای همکاری با دستگاه قضائی در جهت کاهش نابسامانی‌هایی که باعث رنجش خاطر مردم و کمرنگ شدن ارزش‌های دینی می‌شود آماده است، اظهارداشت: اقتدار دستگاه قضائی و پلیس، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

جانفشانی پلیس برای حفظ امنیت جامعه حیاتی است

"احمد سیاوش پور" مدیرکل دادگستری استان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، گفت: شهید بهشتی معمار نظام قضائی ایران است.

وی با تقدیر از حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در مرزهای کشور، تصریح کرد: جانفشانی پلیس برای حفظ تمامیت ارضی، امنیت جامعه و دستاوردهای انقلاب حیاتی است.

مدیرکل دادگستری استان گیلان، جدیت، تلاش و اعتقاد مجموعه انتظامی استان گیلان را قابل ستایش توصیف کرد و افزود: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی دو دستگاه مهم، تاثیرگذار و شاخص برای کشور هستند.

سیاوش پور با تاکید بر اینکه عقده امنیت ایران، حیثیت و سرمایه دشمنان را نابوده کرده است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظامی و امنیتی در ایران هرگز اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای به امنیت کشور وارد شود.

وی با بیان اینکه به سرانجام رساندن طرح‌ها و برنامه‌های کلان به همدلی بین دستگاه‌ها نیاز دارد، اظهارداشت: ظرفیت و توانمندی پلیس و دستگاه قضا بوجود آورنده ثبات و امنیت جامعه است.

سیاوش پور با اشاره به تعامل، همراهی و درک مشترک پلیس و دستگاه قضا، خاطرنشان کرد: اراده همکاری بین این دو نهاد مهم باید از همیشه قوی‌تر شود.

مدیرکل دادگستری استان گیلان با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید در برابر مردم پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: اگر در جایی کاستی ببینیم باید از مسئول موردنظر توضیح بخواهیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *