کشف هروئین در ایستگاه راه‌آهن تبریز

12:55 - 07 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۴۹۱
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور از کشف بیش از ۲ کیلو هروئین و یک قبضه کلت کمری در ایستگاه راه‌آهن تبریز خبر داد.
کشف هروئین در ایستگاه راه‌آهن تبریز
به گزارش گروه جامعه ، سردار علیرضا اکبرشاهی با اشاره به کشف ۲ کیلو و ۹۹۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن تبریز، اظهار کرد: کارکنان پلیس راه‌آهن تبریز با اقدام مداوم و خستگی‌ناپذیر اطلاعاتی از فعالیت یک نفر قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر از طریق شبکه راه‌آهن کشور باخبر شدند و بررسی این موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: ماموران پلیس راه‌آهن تبریز با طراحی و اجرای یک عملیات ویژه و با تحقیقات نامحسوس از صحت و سقم موضوع اطمینان حاصل کردند و با بررسی سرنخ‌ها، نزدیک درب جلوی ایستگاه راه آهن تبریز موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی پراید که متعلق به یکی از قاچاقچیان بود، شدند.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور، مقدار ۲ کیلو و ۹۹۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین، یک قبضه کلت کمری و فشنگ جنگی کشف و دو نفر قاچاقچی ۳۸ و ۳۲ ساله را در این خصوص دستگیرکردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهمان به همراه مواد مخدر، سلاح و مهمات کشف شده تحویل مراجع ذیصلاح شدند. 

سردار اکبرشاهی در پایان سخنان خود با اشاره به بی سابقه بودن کشف این مقدار مواد مخدر از نوع هروئین در پلیس راه‌آهن از زحمات سرهنگ "رسول حیدرزاده بناب" فرمانده پلیس راه‌آهن تبریز و همکاران وی در به سرانجام رساندن این پرونده ویژه قدردانی کرد. 
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *