کفاشیان از کمیته فوتسال رفتنی شد؟/ تاج به دنبال جانشین آقای نایب‌رئیس!

12:40 - 07 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۴۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نظر می‌رسد با فضای به وجود آمده و اراده فدراسیون برای ساماندهی کمیته فوتسال، جدایی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال از این مجموعه قطعی است
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مهدی تاج در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ددر مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به سمت ریاست این مجموعه رسید. از آن زمان تا کنون ۴۲۳ روز می‌گذرد اما نکته قابل تامل اینجاست که در این مدت مدیریت فدراسیون فوتبال نتوانسته رئیس دائمی برای مدیریت کمیته فوتسال انتخاب کند. به این ترتیب در تمام ماه‌های گذشته این کمیته با سرپرستی علی کفاشیان، نایب‌رئیس اول فدراسیون و همکارانش در حال اداره شدن است که همواره با حاشیه و مشکلات بسیار زیادی در این مدت همراه بوده است.

مهدی تاج از سال پیش البته مذاکراتی با چند مدیر برای قبول اداره کمیته فوتسال انجام داد و حتی به بعضی از آنها قول داد که این کمیته را به «سازمان» ارتقای درجه می‌دهد تا رئیس آن نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال هم باشد. منتهی تلاش‌های این مدیر برای ساماندهی کمیته فوتسال بی‌نتیجه مانده است.

اخیرا و به دنبال اوج‌گیری حواشی و مشکلات فوتسال ایران، از آنجایی که علی کفاشیان هم به هیچ عنوان حاضر نیست ریاست کمیته فوتسال را قبول کند، شنیده می‌شود مدیران فدراسیون فوتبال مذاکرات جدی با چند مدیر برای جانشینی کفاشیان در کمیته فوتسال انجام داده‌اند.

در این رابطه حتی شنیده می‌شود یکی از اعضای سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به پیشنهاد رئیس فدراسیون برای حضور در فوتسال جواب رد داده است.

با این وجود به نظر می‌رسد با فضای به وجود آمده و اراده فدراسیون برای ساماندهی کمیته فوتسال، جدایی علی کفاشیان از این مجموعه قطعی است و در آینده‌ای نه‌چندان دور باید منتظر این تغییرات رسمی باشیم.

به هر صورت لیگ برتر فوتسال هم آغاز شده و مهدی تاج و همکارانش برای جلوگیری از بلاتکلیفی، حواشی و مشکلات نمی‌توانند فوتسال را مثل ۴۲۳ روز گذشته با سرپرست اداره کنند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *