نرم افزاری برای ثبت سفارش خدمات منزل تولید شد

12:34 - 07 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۴۸۰
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و تولید نرم افزاری شدند که به واسطه آن می‌توان تمام خدمات مورد نیاز مانند یافتن باغبان، پرستار، تاسیسات و... را دریافت کرد.
نرم افزاری برای ثبت سفارش خدمات منزل تولید شدبه گزارش گروه فضای مجازی ،حامد تاجدی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در حوزه تولید نرم افزار  اظهار داشت: موفق به تهیه نرم افزاری شدیم که می‌توان با استفاده از آن خدمات منزل را دریافت کرد.

وی افزود: اگر فردی در خانه به مشکلی بر بخورد و نیاز به باغبان، پرستار، تعمیرات منزل، لوله کشی، برق کشی و... داشته باشد می‌تواند با مراجعه به این نرم افزار استاد کار مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انتخاب کند.

وی ادامه داد: با انتخاب استادکار و ثبت سفارش، توسط پیامی، استادکار به مخاطب معرفی می‌شود و سپس در محل مربوطه حضور می‌یابد.

وی با بیان اینکه این نرم افزار در ۸ دسته با زیر شاخه‌های مختلف می‌تواند خدمات رسانی کند، اظهار داشت: هنوز این نرم افزار در تهران خدمات رسانی می‌کند.

 این شرکت دانش بنیان توسط ایرانیان مقیم خارج که از تورنتو کانادا بازگشته اند راه اندازی شده که در حوزه تولید نرم افزار فعالیت می‌کند.
 
 
 
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *