رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش علی اکبری به حواشی مجازی رقیب آمریکایی/آدم ترسو با عکس اسلحه کٌری می‌خواند!

9:50 - 07 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۴۱۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نایب قهرمان MMA جهان به کٌری خوانی رقیب آمریکایی خود واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، امیر علی اکبری نایب قهرمان MMA جهان اوایل مرداد در دومین مبارزه رسمی خود در سال جدید رو در روی تیلور کینگ از آمریکا قرار می‌گیرد.

این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که کینگ آمریکایی بیش از هر رقیب دیگری برای علی اکبری کٌری خوانده و صفحه شخصی خود عکسی با اسلحه منتشر کرد و به زبان فارسی برای علی اکبری نوشت «شما در حال رفتن برای مٌردن!».

امیر علی اکبری در این خصوص به خبرنگار میزان گفت: کسی که ترسو باشد حرفش را به جای رینگ در صفحات اجتماعی می‌زند و با عکس اسلحه کٌری می‌خواند. تیلور مطمئن باشد که روز سختی برابر من خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مراسم وزنکشی با این فایتر هم درگیر می‌شود یا خیر، اظهار داشت: آن نفرات قبلی نصف این فایتر هم رجز نخواندند، اما آن بلا سرشان آمد! اینکه دیگر خیلی زیاده روی کرده و مطمئن باشید در همان روز وزن کشی از خجالتش در می‌آیم!
 
به گزارش میزان، MMA مخفف عبارت «Mixed Martial Arts» و به زبان ساده ترکیب هنرهای رزمی است. به طور کلی به مجموعه ای از رقابت‌های رزمی حرفه‌ای اطلاق می شود که در آنها از تکنیک‌های مختلف رزمی، از انواع مشت و لگدها گرفته تا تکنیک های قفل، اهرم کردن‌ها، پرتاب‌ها و تکنیک‌های خاک استفاده می‌شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *