دستگیری باند سارقان جیب بر ایستگاه های مترو

12:30 - 06 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۲۶۱
فرمانده یگان انتظامی متروی شهر تهران از شناسائی و دستگیری،۲ نفر سارق که در ایستگاه های پرتردد مترو اقدام به جیب بری می کردند، خبر داد.
دستگیری باند سارقان جیب بر ایستگاه های مترو
سرهنگ علی راقی در گفت و گو با خبرنگار جامعه با اشاره به اینکه در پی دریافت  شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع جیب بری در ایستگاه های مترو  به ویژه ایستگاه های امام خمینی، دروازه دولت و آزادی، این موضوع در دستور کار قرار داده شد، گفت: با پایش های تخصصی صورت گرفته کارآگاهان پلیس مترو توانستند دو تن از سارقان حرفه ای را حین انجام جیب بری شناسایی و دستگیر کنند.
 
وی در خصوص چگونگی دستگیری یکی از این متهمان  گفت: ماموران این یگان در ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی، به پرسه زنی جوانی مشکوک شده و وی را زیر نظر قرار می دهند و زمانی که متهم یک دستگاه تبلت را از جیب یکی از مسافران سرقت می کند، وی را دستگیر می کنند.
فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو شهر تهران در خصوص دستگیری دیگر  متهم این پرونده، اعلام داشت: در عملیات دیگری عوامل آگاهی و انتظامی این یگان در ایستگاه آزادی متوجه حرکات مشکوک و جابجایی غیر متعارف مرد جوانی شدند و وی را تحت نظر قرار دادند.
 
سرهنگ راقی اظهار داشت: زمانی که قطار پس از مسافر گیری قصد ترک ایستگاه را داشت، متهم با سوء استفاده از ازدحام موجود در سکو پس از سرقت گوشی تلفن همراه یکی از مسافران به داخل قطار گریخت که با تلاش عوامل انتظامی، قطار  متوقف و سارق که در زیر صندلی پنهان شده بود دستگیر شد.
 
وی با بیان اینکه این متهم دارای سابقه محکومیت است، تصریح کرد: متهمان جهت انجام تحقیقات بیشتر به  پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند.
 
سرهنگ راقی در پایان با اشاره به  شلوغی ایستگاه های مختلف مترو، خاطر نشان کرد: در مناسبت های مختلف ملی، اسلامی و ورزشی که قاطبه مسافران از شادی، و هیجانات خاصی برخوردارند، عدم توجه به پیرامون و افرادی که برای انجام اقدامات مجرمانه به آنها نزدیک می شوند، باعث ایجاد شرایط مناسب برای سارقان می گردد لذا در هنگام سوار شدن به قطار حتما مراقب اشیاء و اموال خود باشند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *