۱۶۰۰ نفر از زندانیان هرمزگانی به مرخصی می‌روند

9:56 - 06 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۲۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به بخشنامه ریاست قوه قضائیه به منظور اعطای یک ماه مرخصی به زندانیان به مناسبت عید سعید فطر از اعطای مرخصی به 1600 نفر از زندانیان خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام و المسلمین اکبری با اشاره به بخشنامه ریاست قوه قضائیه به منظور اعطای یک ماه مرخصی به زندانیان به مناسبت عید سعید فطر از اعطای مرخصی به ۸۰۰ نفراز مددجویان زندان مرکزی بندرعباس و ۸۰۰ نفر از زندانیان سایر ندامتگاه‌های استان هرمزگان به مناسبت عید سعید فطر و بزرگداشت هفته قوه قضائیه خبر داد.

این مقام قضایی در استان هرمزگان با حضور در مجتمع خودکفایی زندان مرکزی شهرستان بندرعباس، از بخش‌های مختلف این ندامتگاه بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دیگر مسئولین قضایی پس از ملاقات چهره به چهره با هریک از مددجویان و استماع درخواست‌های آن‌ها دستورات لازم را در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات صادرکرد. 

در جریان این دیدار که بیش از یک ساعت به طول انجامید، حجت الاسلام والمسلمین اکبری از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات قضایی بیش از ۸۰ نفر از مددجویان پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به بخشنامه ریاست قوه قضائیه به منظور اعطای یک ماه مرخصی به زندانیان به مناسبت عید سعید فطر از اعطای مرخصی به ۸۰۰ نفر از مددجویان زندان مرکزی بندرعباس و ۸۰۰ نفر از زندانیان سایر ندامتگاه‌های استان هرمزگان به مناسبت عید سعید فطر و بزرگداشت هفته قوه قضائیه خبر داد.

 در ادامه این بازدید اکبر سلیمانی، مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان هرمزگان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد، برنامه‌ها و دستاوردهای این اداره کل، از عنایت ویژه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به استاندارد سازی و بهبود وضعیت زندان‌های استان و همچنین رفع مسائل و مشکلات مددجویان، قدردانی کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *