مورینیو داغدار شد+عکس

14:49 - 05 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۱۶۵
تعطیلات تابستانی سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد با درگذشت پدر ۷۹ ساله‌اش تلخ شد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، ژوزه مانوئل مورینیو فلیکس ، پدر ژوزه، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد که چند سال بیمار بود، روز گذشته (یکشنبه) در سن 79 سالگی درگذشت.

آقای خاص به دنبال این اتفاق یک عکس قدیمی سیاه و سفید از خود در کنار پدرش در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام گذاشته است و بسیاری از دنبال کنندگان این صفحه پیام‌های تسلیت خود را به سرمربی پیشین تیم‌های اینتر و رئال مادرید تقدیم کرده‌اند.

پدر مورینیو برخلاف پسرش یک فوتبالیست حرفه‌ای بود که به عنوان دروازه‌بان 250 بار برای تیم‌های باشگاهی ویتوریا ستوبال و بلننسس پرتغال بازی کرد و یک بار هم پیراهن تیم ملی این کشور را پوشید.

او همچنین در دوران ابتدایی بازیگری فرزندش در سن 20 سالگی مربی او بود و در 11 باشگاه دیگر هم به عنوان مربی فعالیت داشت.

گفته می شود که ژوزه مانوئل از چندین سال قبل به یک بیماری مبتلا بوده است و مورینیو هم فصل گذشته برای عیادت او به پرتغال رفته بود. او در دومین دوره مربیگری مورینیو در چلسی، چندین بار در بیمارستان بستری شده بود و ماه ژوئن امسال هم به دلیل ابتلا به ذات‌الریه تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت.

طبق اعلام رسانه‌های پرتغالی، مراسم خاکسپاری پدر آقای خاص فردا برگزار می‌شود.

این دومین خبر ناگواری است که ژوزه مورینیو در هفته‌ جاری دریافت می‌کند. دو روز قبل رسانه‌ها از احتمال در نظر گرفته 6 ماه حبس و جریمه نقدی 17.4 میلیون پوندی برای او در صورت اثبات اتهامش برای فرار از پرداخت مالیات در دوران مربیگری در رئال مادرید خبر دادند.

با انتشار خبر درگذشت پدر مورینیو، چندین باشگاه شامل تیم‌هایی که خود او در آنها بازی می‌کرد و نیز باشگاه‌هایی که مورینیو هدایت‌شان را برعهده داشته از جمله اینتر در پیام‌هایی به این مرد پرتغالی تسلیت گفته‌اند و ابراز تأسف کرده‌اند.
 
مورینیو داغدار شد+عکس 
 
مورینیو داغدار شد+عکس 

مورینیو داغدار شد+عکس 
منبع: تسنیم



: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *