ضرب و شتم کارگران پروژه اتوبان یادگار امام(ره)

17:27 - 04 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۹۷۳
کارگران پروژه اتوبان یادگار امام(ره) مدعی شدند ظهر امروز از سوی نیروهای شهربان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، در پی انتشار فیلم ضرب و شتم مهندسان و کارگران پروژه رمپ اتوبان یادگار امام(ره)، دقایقی بعد از وقوع این حادثه و انتشار فیلم آن، خبرنگار و عکاس میزان در محل حاضر شدند. 

یکی از کارگران کارگاه رمپ بزرگراه در مورد نحوه درگیری، مدعی شد: از چند ماه قبل با راه اندازی کارگاه ساخت دوربرگردان(رمپ) در محدوده فرحزاد در اتوبان یادگار امام(ره) مشغول کار هستیم. از چند روز قبل نیروهای شهرداری منطقه دو اقدام به تخلیه نخاله در اطراف کارگاه کردند که به این امر معترض شدیم اما انها به این اعتراضات توجهی نداشتند. 

این کارگر ادامه داد: صبح امروز نیروهایی که ظاهرا منتسب به شهرداری بودند بار دیگر برای تخلیه نخاله مراجعه کرده و اینبار بارشان را در وسط کارگاه تخلیه کردند. وقتی اینبار به صورت جدی اعتراض کردیم، یکی از معاونان شهردار منطقه برای میانجگری وارد شد و قول همکاری داد اما چند دقیقه بعد به یکباره نیروهای شهربان وارد کارگاه شدند. 

ضرب و شتم کارگران پروژه اتوبان یادگار امام(ره)
تصویر محل درگیری

کارگر پروژه اتوبان یادگار امام(ره) که مجروح شده بود، مدعی شد: با ورود یکباره نیروهای شهربان آنها بدون هیچ حرفی اقدام به حمله به سمت کارگران و مهندسان پروژه کردند وبا ایجاد درگیری چند نفر را از ناحیه صورت، دست و پا مجروح کرده و از محل متواری شدند. 

گفتنی است تصاویر لحظه درگیری را در اختیار دارد. این درحالی است که تاکنون مسئولان شرکت شهربان، پاسخگوی تماس ها و پیام های خبرنگار میزان برای کسب توضیحات بیشتر از این حادثه نبودند.

ادعای مطرح شده از سوی کارگران این پروژه را تائید نمی کند و آماده انتشار پاسخ شرکت شهربان شهرداری در این باره است. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: ضرب و شتم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *