بازگشایی بخش شیمی درمانی مرکز طبی کودکان طی هفته آینده/ اقدام به موقع مسئولان بیمارستان در تعطیلی بخش

7:07 - 05 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۹۱۸
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بازگشایی بخش شیمی درمانی مرکز طبی کودکان طی هفته آینده خبرداد.
کودکهمایون هاشمی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: از دو هفته قبل بخش شیمی درمانی مرکز طبی کودکان تهران تعطیل شده است. 

وی افزود: علت این تعطیلی، شایع شدن ویروس آبله مرغان در بیمارستان بوده و پس از این اتفاق مسئولان این مرکز طبی تصمیم می‌گیرند برای جلوگیری از وخیم شدن شرایط، بخش شیمی درمانی را برای مدتی تعطیل کنند. 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اقدام مسئولان مرکز طبی کودکان مبنی بر تعطیلی بخش شیمی درمانی را قابل قبول دانست و تصریح کرد: این کار در راستای کنترل ویروس آبله مرغان بوده که در کمترین زمان ممکن صورت گرفته است و اقدام مسئولان بیمارستان قابل قبول بوده است. 

هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از این مرکز بازدید خواهند داشت یا خیر؟، گفت: کمیسیون بهداشت به طور منظم با اعزام کارشناسان از بخش‌های مختلف بیمارستان‌های دولتی و خصوصی بازدیدهای را دارد ضمن اینکه از مرکز طبی کودکان نیز بازدید سر زده‌ای را داشتیم. 

وی از بازگشایی بخش شیمی درمانی مرکز طبی کودکان طی هفته آینده خبرداد و اظهارکرد: پس از صحبت هایی که با مسئولان این مرکز داشتیم، آن‌ها اعلام کردند که ابتدای هفته آینده بخش شیمی درمانی این مرکز بازگشایی خواهد شد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *