سرطانی با عنوان جدید/هزینه عمل‌های زیبایی/آزادی معروف‌ترین مجرم آمریکایی/جاسوسی فیس بوک از وب کم کاربران

13:39 - 04 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۸۳۹
سرطانی با لقب "چنگار گوشتی"، جنگنده‌های رادارگریز ایرانی پیشتاز پنهان‌کارترین هواپیماهای جهان، معروف‌ترین مجرم آمریکایی در ۱۰۰ سالگی از زندان آزاد شد، تتوی بدن ۱۰ میلیون تومان و ... از اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست. 
 
 چین لیزر قاتل پهپاد ساخت
 
ایرنا: پهپاد‌ها یکی از اصلی‌ترین وسایل برای جمع آوری اطلاعات محسوب می‌شوند و چین نگران است که افزایش این وسیله‌ها خطرهای امنیتی برای کشور به دنبال داشته باشد.
 
فیزیکدان‌های آکادمی علوم این کشور گفته اند که آزمایش هایی نیز روی این سامانه لیزری با موفقیت انجام شده است و می‌توان از این سامانه برای هدف قرار دادن پهپاد‌ها استفاده کرد.
 
تارنمای «مردم» ارگان حزب حاکم چین هم روز شنبه نوشته است که با استفاده از این سامانه لیزری تاکنون ۳۰ فروند از این پهپادهای کوچک ساقط شده اند.
 
اسلحه لیزری را که متخصصان چینی ساخته اند می‌تواند، این وسیله‌های بدون سرنشین را هدف قرار داده و علاوه بر سوزاندن سطح آنها، مانع ادامه پرواز آن‌ها شود.
 
این گزارش می‌افزاید که سامانه تسلیحاتی لیزری ساخت آکادمی علوم فیزیک چین می‌تواند ظرف پنج ثانیه پهپاد را هدف قرار داده و بدون خسارات جانبی به محیط زیست آن‌ها را از کار بیندازد.
 
«مردم» می‌نویسد که بر اساس شاخصه هایی که برای این سامانه تعریف شده، اسلحه لیزری که به آن «تفنگ لیزری چین» هم گفته می‌شود ۱۲ کیلومتر را زیر پوشش خود قرار می‌دهد.
 
ماه گذشته میلادی نزدیک به ۱۹ پهپاد به طور غیرقانونی در اطراف فرودگاه‌های چین به پرواز درآمده اند که حضور آن‌ها در منطقه باعث لغو تعداد زیادی از پرواز‌ها شده بود.
 
به همین دلیل چین قانون جدیدی را از ماه جاری میلادی به اجرا گذاشته است که بر اساس آن پهپادهایی که بیش از ۲۵۰ گرم وزن داشته باشد باید در نهادهای ذی ربط مشخصات و نام آن‌ها به طور رسمی ثبت و ضبط شود.
 
چین می‌گوید که این سامانه لیزری در نوع خود در جهان نادر است و می‌تواند مانع بسیاری از فعالیت‌های غیرقانونی پهپاد‌ها شود.
 

سرطانی با لقب "چنگار گوشتی"

تسنیم: پروفسور محمد اسماعیل اکبری درباره سرطان "سارکوما" عنوان می‌کند: سارکوما نوعی از سرطان‌هاست که همه نسوج بدن را گرفتار می‌کند.
 
 وی ادامه داد: سارکوما انواع مختلفی دارد که بیشتر نسوج نرم را درگیر می‌کند، سارکوما‌ها به‌طور عمومی به‌صورت تومور و غده پیدا می‌شوند.
 
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: محل بروز آن‌ها در اندام‌ها یعنی دست، پا و شکم و به‌خصوص در قسمت پشتی شکم و در استخوان‌ها است.
 
اکبری بیان داشت: درمان اصلی سرطان "سارکوما" جراحی است؛ در حقیقت جراحی بهترین و مؤثرترین روش درمانی است، همچنین کنار جراحی، شیمی‌درمانی نیز تا حدودی می‌تواند کمک کننده باشد که البته نباید انتظار زیادی از آن داشت.
 
این فوق‌تخصص جراحی غدد و سرطان از دانشگاه جانزهاپکینز آمریکا عنوان کرد: رادیوتراپی همراه جراحی کمک‌کننده است. این عمل اگر امکان داشته باشد باید در هنگام عمل انجام شود (رادیوتراپی حین عمل) که در مواردی که علم مجوز می‌دهد کمک‌کننده است.
 
اکبری با تأکید بر اینکه معمولاً سارکوماها، گاهی به جراحی‌های مکرر احتیاج دارند لذا این امر ضروری است و نباید از آن اجتناب کرد، گفت: در خانم‌ها سارکوماهای رحم و اعضای زنانه بیشتر دیده می‌شود و معمولاً در صورت جراحی به‌موقع، جواب خوبی دریافت خواهیم کرد.
 
رئیس مرکز تحقیقات سرطان خاطرنشان کرد: در سارکوماهای اندام‌ها به‌ویژه بعد از عود، احتمال قطع عضو وجود دارد و در صورت توصیه جراح، باید به آن عمل کرد.
 
 
 
جنگنده‌های رادارگریز ایرانی پیشتاز پنهان‌کارترین هواپیماهای جهان + تصاویر
 
باشگاه خبرنگاران جوان: در حال حاضر یکی از نیازهای قوای مسلح هر کشور داشتن ادوات به‌روز و مدرن با بالاترین تکنولوژی در سطوح زمین، دریا و هوا است که در این میان تجهیزات هوایی از درجه اهمیت بالاتری برخوردار هستند.
 
از همین جهت کشور‌ها از جمله ابرقدرت‌های دنیا دست به کار طراحی و ساخت انواع جنگنده‌ها زدند که نتیجه آن تولید هواپیماهای نسل اول شد، اما این پایان ماجرا نبود و با پیشرفت علم و تکنولوژی همه به فکر تولید جنگنده‌های پیشرفته‌تر افتادند که نتیجه آن تولید هواپیماهای نسل پنجم شد.
 
در حال حاضر فقط چند کشور به دانش تولید پرنده‌های رادارگریز دست پیدا کرده‌اند که کشور ما نیز با تکیه بر دانش بومی یکی از آن‌ها است. در این گزارش به معرفی این جنگنده‌ها می‌پردازیم.
 
پنها‌ن‌کار تماما ایرانی قاهر ۳۱۳ با بیشنیه سرعت نامعلوم و سقف پروازی ۱۶ هزار متر
 
 

هواپیمای رادارگریز شفق ساخت ایران با بیشینه سرعت بیش از ۷۳۷ کیلومتر در ساعت و سقف پروازی ۱۶ هزار متر
 
 

جنگنده آمریکایی رادارگریز Lockheed F- ۱۱۷ Nighthawk با بیشینه سرعت ۹۹۳ کیلومتر در ساعت و سقف پروازی ۱۳ هزار و ۷۱۶ متر
 
 

هواپیمای رادارگریز Lockheed Martin F- ۲۲ Raptor آمریکا با بیشینه سرعت ۲ هزار کیلومتر در ساعت و سقف پروازی ۲۰ هزار متر
 
 

 جنگنده پنهان‌کار روسی Sukhoi PAK FA T- ۵۰ با بیشینه سرعت ۲ هزار کیلومتر در ساعت و سقف پروازی ۲۰ هزار متر
 
 

 راداگریز چینی Chengdu J- ۲۰ با بیشینه سرعت ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و سقف پروازی نامعلوم
 

 

جنگنده رادارگریز Lockheed Martin F- ۳۵ Lightning II ساخت کشور آمریکا با بیشینه سرعت ۱ هزار و ۹۳۰ کیلومتر در ساعت و سقف پروازی ۱۵ هزار متر
 
 

بمب‌افکن پنهان‌کار B- ۲Spirit با بیشینه سرعت ۱ هزار و ۰۱۰ کیلومتر در ساعت و سقف پروازی ۱۱ هزار و ۱۰۰ متر
 

 
 معروف‌ترین مجرم آمریکایی در ۱۰۰ سالگی از زندان آزاد شد+تصاویر
 
فارس: یکی از معروف‌ترین مجرمان آمریکایی که نیم قرن پیش به جرم سرقت از بانک دستگیر شده بود، در ۱۰۰ سالگی و پس از پایان دوران محکومیت از زندان آزاد شد.
 
«جان سانی فرانزس» که پیرترین زندانی زندان‌های آمریکا است، سه شنبه در سن ۱۰۰ سالگی در حالی از زندان ماساچوست آزاد شد که روی ویلچر نشسته بود و بعد از ۵۰ سال دوری از خانواده به خانه دخترش در بروکلین رفت.
 
«فرانزس» از سال ۱۹۶۷ تاکنون شش بار به قید وثیقه آزاد شده بود؛ اما هر بار به علت ارتکاب جرم‌های مختلف به زندان بازگشت.
 
وی عضو گروه مافیایی «خانواده کلومبو» بود؛ خانواده کلومبو یکی از نمونه‌های گروه «پنج خانواده» نیویورکی است که هر یک از این خانواده‌ها، یکی از پنج ناحیه شهر نیویورک را تحت سلطه خود داشت؛ از آن‌ها به عنوان مافیا نام برده می‌شود.
 
در حال حاضر بیشتر اعضای خانواده کلومبو در زندان به سر می‌برند و دوران محکومیت همه آن‌ها طولانی است، آخرین عضو «خانواده کلمبو» در سال ۲۰۱۱ دستگیر شده است و قبل از وی نیز فرد دیگری در سال ۱۹۹۶ به زندان افتاده است.
 

 
 دستگیری ۲ فرد انگلیسی به اتهام نفوذ به مایکروسافت
 
پلیس انگلیس ۲ نفر را که قصد نفوذ به اطلاعات شبکه‌های کامپیوتری مایکروسافت با استفاده از برنامه‌هایی برای سرقت اطلاعات داشتند، دستگیر کرد. مظنونین یک فرد ۲۲ ساله و یک فرد ۲۵ ساله هستند که صبح پنج‌شنبه توسط کارآگاهان واحد جرائم سازمان‌یافته‌ی منطقه‌ای جنوب شرقی انگلیس دستگیر شدند.
 
مقامات انگلیسی آن‌ها را در خانه خود دستگیر کرده و تعدادی دستگاه را پس از جستجوی خانه آن‌ها کشف و ضبط کردند. در حالی که هنوز مشخص نیست چه سامانه‌هایی هدف قرار گرفته‌اند، محققان معتقد است که مظنونان بخشی از یک گروه بین‌المللی بزرگ‌تر هستند که از ماه ژانویه تا مارس ۲۰۱۷ میلادی به منظور سرقت اطلاعات مشتریان، وارد شبکه مایکروسافت شده‌اند.
 
رابرت برانت، کارآگاه واحد جرایم سایبری، در حالی که خبر دستگیری را اعلام می‌کرد، گفت: «این گروه در سراسر جهان گسترش یافته است و به همین منظور تحقیقات با همکاران مختلف ما به صورت هماهنگ انجام می‌شود. ما امروز صبح در انگلیس ۲ نفر را دستگیر و چندین دستگاه را کشف و ضبط کرده‌ایم. ما هنوز در مراحل اولیه تحقیقات هستیم و با همکاران خود کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل شود که مجرمان اینترنتی هیچ جایی برای پنهان شدن ندارند. خیلی زود است که پیش‌بینی شود چه اطلاعاتی در اختیار این گروه قرار گرفته است، با این حال، بعد از صحبت با مایکروسافت می‌توانیم تأیید کنیم که آن‌ها به اطلاعات مشتریان دسترسی نداشته‌اند.»
 
هر دو مظنون، که هنوز هویت‌شان توسط پلیس افشاء نشده است، در حال حاضر در بازداشت هستند و براساس قانون سوء‌استفاده رایانه‌ای انگلیس به جرم «دسترسی غیرمجاز» به رایانه‌های محافظت‌شده‌ی متعلق به مایکروسافت متهم شده‌اند. مقامات پلیس گفتند که در حال بررسی این مسئله با یوروپل، واحد ملی جرایم سایبری NCA، اف‌بی‌آی و گروه سایبری مایکروسافت برای تحقیق در مورد نفوذ و رسیدگی به اتهام مجرمین هستند. در پاسخ به دستگیری، تام برت، یکی از مسئولان مایکروسافت و معاون دادگستری واحد جرایم دیجیتال، در یک بیانیه‌ای به بی‌بی‌سی اعلام کرد: «اقدام امروز مقامات انگلیس یک گام مهم است. امنیت اینترنتیِ قوی‌تر به توانایی شناسایی و پیگیری مجرمان سایبری بستگی دارد.
 
این موضوع نه تن‌ها نیازمند توانایی فنّی قوی، بلکه تمایل به تایید مسائل به صورت عمومی و ارجاع آن‌ها به مراجع قانونی است. هیچ شرکتی از جرایم اینترنتی مصون نیست. هیچ‌گونه اطلاعاتی از مشتریان در دست مهاجمان نیست و ما از یکپارچگی نرم‌افزار‌ها و سامانه‌های خود اطمینان داریم. ما اقدامات جامعی برای پیشگیری، شناسایی و پاسخ به حملات در دست داریم.»
 
منبع:thehackernews

 
 
 
هزینه‌های گزاف جراحی زیبایی/ تتوی بدن ۱۰ میلیون تومان
 
روزنامه جام جم: هزینه عمل‌های جراحی زیبایی در مناطق مختلف کشور و بسته به متخصص متفاوت است.

 آمارهای کلی چنین می‌گوید:

عمل بینی: بین چهار تا ۱۶ میلیون تومان

پروتز لب: بین یک تا سه میلیون

پروتز گونه: بین سه تا ۹ میلیون

تتوی بدن: از صدهزار تا ده میلیون تومان

زیبایی پلک: بین دو تا چهار میلیون تومان

اگر بحث یک عمل درمیان باشد، مساله‌ای نیست. هرچند همان یک عمل، مراحل ترمیمی درپی دارد و مطمئنا هزینه به همان یک بار محدود نمی‌شود، اما وقتی فرد به طور وسواس گونه در پی انجام انواع اعمال زیبایی باشد و اصرارداشته باشد اعضای صورت، پوست، مو و اندامش را همراه با مد به شکلی جدید دربیاورد، هزینه امور زیبایی برای او به معضلی جدی تبدیل می‌شود و فرد از هردولحاظ مادی و معنوی به مشکل برمی‌خورد.

افسردگی بعد از عمل

بسیاری از افرادی که به فاصله کم به چند عمل زیبایی مختلف تن می‌سپارند خیلی زود به افسردگی پس از عمل دچار می‌شوند. آن‌ها افق بسیار دلنشینی برای خود متصورند، اما به گفته مهدوی‌تبار، مشاور خیلی وقت‌ها نتیجه آنی نیست که تصور می‌کردند و افسردگی به همراه دارد.

آن‌ها پیش از تن سپردن به عمل جراحی یا دیگر امور زیبایی باید دقیقا شرایط را بسنجند تا متوجه شوند آیا مشکل در تغییر ظاهری است و اگر این عمل انجام شود دقیقا چه نتیجه‌ای حاصل خواهدشد. آن‌ها باید درصورتی به عمل رضایت دهند که صددرصد از نتیجه کار آگاهی یافته باشند و اطمینان حاصل کنند از آن رضایت خواهندداشت. درغیراین صورت افسردگی پس از عمل، یکی از احتمالات قوی است.

امان از تجمل‌گرایی

پیشتر، افرادی که در بند تجمل پرستی بودند اصرار داشتند خانه بزرگ، ماشین لوکس و لوازم گرانقیمت منزلشان را به رخ دیگران بکشند، اما مدتی است دایره ابزار تجملاتی به مراتب از این فراتر رفته و کارش به صورت و اندام افراد هم رسیده است.

این دیدگاه فرد تجمل‌گراست. مهم نیست عمل جراحی به واقع او را زیبا می‌کند یا نه، آن چه اهمیت دارد این که او با قدم گذاشتن در محافل مختلف به همه نشان می‌دهد چه رقم سنگینی را برای خود خرج کرده است. به راستی این تجمل‌گرایی بیمارگونه تا کجا می‌خواهد پیش برود؟ تا جایی که هزینه‌ای به مراتب سنگین‌تر از پول، یعنی خدشه واردکردن به سلامت جسم و روح درپی داشته باشد؟
 
 
 
 
چگونه کودک را حرف‌شنو تربیت کنیم؟

 ایسنا:مسعودمیدانچی در اظهار کرد: فرزند در دوره کودکی ۵ نیاز اساسی دارد که اگر مادران این نیاز‌ها را برای کودک برطرف کنند فرزندشان در نوجوانی بهتر می‌توانند زندگی کنند.

وی بیان کرد: دلبستگی ایمن شامل امنیت، ثبات، محبت و پذیرش، خودگردانی، آزادی در بیان، خودانگیختگی و تفریح، محدودیت‌های واقع‌بینانه و خویشتن‌داری مواردی است که در کودکی باید از سوی والدین رعایت شود.

وی با بیان اینکه مادران علاوه بر این موارد باید خلق و خوی کودکشان را بشناسند، اضافه کرد: خلق و خوی اجتماعی، بازیگوشی، پرخاشگری، حواس پرتی، خونسردی، خوش‌بینی و پایداری خلق و خوهایی هستند که کودکان معمولا با داشتن یکی از این ۷ مورد به دنیا می‌آیند.

این مشاور مرکز مشاوره رسش با اشاره به اینکه مادران باید خلق و خوی فرزندشان را تشخیص داده و بر طبق آن با کودک خود رفتار کنند، افزود: نکته مهمی که مادران در تربیت فرزند خود باید مدنظر قرار دهند، نحوه تربیتی آن‌ها است چرا که نحوه تربیت نقش مهمی در حرف‌شنوی نوجوانان دارد.

مسعودمیدانچی با بیان اینکه ۴ نوع شیوه فرزندپروری مقتدرانه، مستبدانه، بی‌تفاواتی و آسان‌گیر وجود دارد که معمولا والدین با این سبک‌ها فرزند خود را تربیت می‌کنند، تصریح کرد: روش مقتدرانه موفق‌ترین روش فرزندپروری است که پذیرش و روابط نزدیک، روش‌های کنترل سازگارانه و استقلال دادن مناسب را شامل می‌شود. والدین مقتدر، صمیمی و دلسوز و نسبت به نیازهای کودک حساس بوده و قاطع هستند، اما دخالت‌گر و محدودکننده نیستند، شیوه‌های انضباطی آن‌ها به جای تنبیهی بودن حمایت‌کننده است بنابراین فرزندانمان با این شیوه تربیتی به بهترین شکل رشد پیدا می‌کنند.

این مشاور تربیتی درباره فرزندپروری مستبدانه بیان کرد: این روش از نظر پذیرش و روابط نزدیک پایین، از نظر کنترل اجباری بالا و از نظر استقلال دادن پایین است. والدین مستبد، سرد و طردکننده هستند فرزندان در این روش پرخاشگر شده و خواهان قدرت می‌شوند و معمولا افرادی ضداجتماعی بار می‌آیند.

وی درباره فرزندپروری آسان‌گیرانه عنوان کرد: در این سبک، والدین مهرورز و پذیرا هستند، اما متوقع نیستند، کنترل کمی بر رفتار فرزندان خود اعمال می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند در هر سنی که باشند خودشان تصمیم‌گیری کنند، حتی وقتی که هنوز قادر به انجام آن نیستند و نتیجه این نحوه تربیتی فرزندان متوقع است.

این روانشناس تربیتی در باره فرزندپروری بی‌اعتنا تصریح کرد: در این روش، پذیرش و روابط پایین، کنترل کم و بی‌تفاوتی کلی نسبت به استقلال دادن وجود دارد، این والدین اغلب از لحاظ هیجانی جدا و افسرده هستند و وقت و انرژی کمی برای فرزندان صرف می‌کنند. در حالیکه این والدین نیازهای پایه‌ای فرزندان را برآورده می‌کنند، اما عموما از زندگی فرزندانشان گسسته هستند و در فرزندان این خانواده حس خشن به وجود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه اگر والدین این موارد را در تربیت فرزندان خود رعایت کنند در نهایت فرزندان خوبی تحویل جامعه می‌دهند، گفت: اگر فرزندانتان حرف‌شنوی کمتری دارند به نحوه برخورد خودتان با آن‌ها نگاه کرده و در آن تجدیدنظر کنید.
 
 
 
 
آیا فیسبوک از وب‌کم کاربران جاسوسی می‌کند؟
 
کلیک: در این مبحث به چگونگی کنترل مخفی کاربران فیسبوک از طریق وب‌کم و مزیت‌های جدید این اختراع جدید اشاره می‌شود.
 
بر اساس اختراعات جدید، فیسبوک به طور مخفیانه کاربران را از طریق دوربین‌های وب و دوربین‌های گوشی هوشمند آن‌ها رصد، ثبت و ضبط می‌کند. این پروژه چگونگی استفاده‌ی شرکت از تکنولوژی موجود را در مورد تغییرات چهره‌ی کاربر حین روبرویی با محتوای گوناگون سایت بیان می‌کند. این فناوری برای فهم احساسات شما تصاویر را تحلیل می‌کند و از اطلاعات در جهت استفاده‌ی طولانی‌مدت شما از سایت استفاده میکند.
 
به عنوان مثال، اگر هنگام نگاه‌کردن به عکس دوستتان لبخند بزنید، الگوریتم فیس بوک آن را یادآوری می‌کند و عکس‌های بیشتری از آن فرد را در News Feed خود به نمایش می‌گذارد. مثال دیگر در مورد این نواوری این است که اگر هنگام نمایش ویدئو از صفحه‌ی اسکرین خود دور شوید، فیسبوک می‌تواند نمایش مشابه این فیلم‌ها را در Feed شما متوقف کند. در مثال دیگری، عنوان شده که اگر شما در حال مشاهده‌ی یک اگهی برای چسب نواری باشید، فیسبوک می‌تواند شما را به تبلیغات بیشتری در این موضوع سوق دهد.
 
درخواست ثبت اختراع این نواوری در فوریه ۲۰۱۴ ارائه شد و در اوت ۲۰۱۵ منتشر شد، اما اخیرا توسط CBInsights کشف شده‌است. یک سخنگوی فیس بوک گفته‌است: "ما اغلب به دنبال اختراع فناوری‌هایی هستیم که هرگز پیاده سازی نمی‌کنیم، و اختراعات نباید به عنوان نشانه‌ای از برنامه‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد. ”
 
با این حال، این سند، در مورد شرکتی که در سال ۲۰۱۴ با دستکاری مخفیانه‌ی صد‌ها هزار نفر از حساب‌های کاربری کاربران به عنوان بخشی از یک آزمایش به منظور کشف اینکه آیا می‌تواند احساسات مردم را تحت تأثیر قرار دهد، نگرانی‌هایی را به دنبال اورده‌است. این شرکت بعد‌ها اعتراف کرد که "به وضوح متوجه شدیم که چرا و چگونه آن را انجام دادیم”.
 
سال گذشته، یک عکس ارسال شده توسط مارک زوکربرگ نشان داد که او وبکم و میکروفون خود را با نوار پوشانده است. اما پیش‌بینی عموم مردم نسبت به این موضوع این بود که معامله‌ی بزرگی صورت گرفته‌است و کشف حق ثبت اختراع فیسبوک تن‌ها فقط حدس و گمان خواهدبود. باور بر این است که این سایت برنامه‌های خود را اجرایی نکرده و هیچ تضمینی برای آن وجود ندارد. حق ثبت اختراع این نواوری برای فهم سختی تایپ و استفاده از اطلاعات برای فهم احساساتتان یک پلت‌فرم جدید پیام متنی را نشان می‌دهد.
 
 
 منبع:MSN
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *