رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توضیحات ایران ایر درباره یک خبر

12:59 - 04 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۸۳۳
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) نسبت به انتشار یک خبر مبنی بر 296000.000.000 تومان سرمایه در آشیانه واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، احتراماً پیرو درج خبری تحت عنوان 296000.000.000 تومان سرمایه در آشیانه در مورخ 17 خرداد سال جاری در آن رسانه محترم، جوابیه ذیل ارسال می گردد. خواهشمند است دستور فرمایید طبق قانون مطبوعات نسبت به درج آن اقدام لازم به عمل آید.

تقویم آماده سازی شرایط پرواز یک هواپیما دریک شرکت موسوم به شرکت هواپیمایی برنامه‌ای، لااقل مشتمل بر یک بازه 18 ماهه است.

اینک که به درایت دولتمردان محترم و با بهره جویی حداکثری از فرصت‌های زمانی برجام، تنها چند هفته پس ازعقد نهایی قرارداد، هواپیماهایی وارد کشور می‌گردد تأمل و صبر جهت برخی از آماده سازی‌ها، قطعاً صبر جمیل است.

شاید نقد شود که چرا این آماده سازی‌ها و آموزش‌ها از دو سال پیش انجام نشد که در جواب باید گفت: بخش بزرگی از آن بر عهده شرکت سازنده هواپیما و موکول به نهایی شدن قرارداد وانتقال پیش پرداخت بود و درصورتی که به هر دلیل تجاری و یا سیاسی، این قرارداد نهایی نمی شد، هر گونه سرمایه  گذاری پیشین " هما" در این زمینه، موجب اتلاف کلان منابع مادی و انسانی شرکت می‌گردید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *