رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

75 هزار متر حفاری چاه های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور

11:50 - 04 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۷۱۳
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از تحقق 75 هزار متر حفاری چاه های نفت و گاز طی سه ماه نخست امسال توسط ناوگان این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا خوشایند توضیح داد: در این مدت در مجموع 42 حلقه چاه در میادین نفتی و گازی مناطق نفتخیز کشور حفر و تکمیل شد. این مقدار حفاری تقریبا برابر با عملکرد این شرکت در مدت مشابه سال گذشته است. 

شرکت ملی حفاری ایران در چهار ماه ابتدایی سال 1395 موفق شده بود نزدیک به 109 هزار متر حفاری کند، تعداد چاه های حفاری شده این شرکت در چهار ماه ابتدایی سال 1395 برابر با 61 حلقه بود.

وی گفت: از این تعداد چاه 14 حلقه توسعه ای توصیفی، یک حلقه اکتشافی و 27 حلقه تعمیری بوده است که پس از تکمیل نهایی برای بهره برداری در اختیار کارفرماها و شرکت های متقاضی قرار گرفت.  

در چهار ماه ابتدایی سال 1395 تعداد 22 حلقه چاه توسعه ای، یک حلقه اکتشافی و 38 حلقه تعمیری بود.

خوشایند افزود: از این تعداد 33 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، هفت حلقه در موقعیت اجرای طرح های توسعه ای شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و دو حلقه در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره حفر گردیده است.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان عملیاتی و پشتیبانی در مدیریت های عملیات حفاری خشکی یک، دو، سه، چهار و عملیات دریا اظهار کرد: هم اکنون ناوگان این شرکت 74 دکل حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی در تملک خود دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *