آستانه تحمل جامعه برای پذیرش بحران‌های اقتصادی تمام شده است

9:17 - 04 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۵۲۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کشور دیگر فرصتی برای آزمون و خطا ندارد، گفت: آستانه تحمل جامعه برای پذیرش بحران‌های اقتصادی تمام شده است.
آستانه تحمل جامعه برای پذیرش بحران‌های اقتصادی تمام شده استمعصومه آقاپورعلیشاهی درگفت‌وگو باخبرنگار گروه سیاسی درباره شاخصه های کابینه دوازدهم اظهار کرد: در این مورد، نظرات و خواسته‌های زیادی مطرح است و خود آقای رئیس جمهور شاخصه‌های بسیار مهمی در نظر دارند.

وی ادامه داد: یکی از شاخصه‌هایی که رئیس جمهور هم بار‌ها روی آن تاکید کرده، جوان بودن هیئت دولت و  تخصص گرایی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: البته اهلیت، خیلی مهم است، به این معنا که افراد برای شغلی که در سمت مدیریت وزارتخانه‌های مختلف قبول می‌کنند، تجربه و تخصص کافی را داشته باشند.

نماینده شبستر در مجلس با بیان اینکه کشور دیگر فرصتی برای آزمون و خطا ندارد، افزود: باید یک ساماندهی اساسی در کشور انجام شود، زیرا آستانه تحمل شاخصه‌های اقتصادی به حداکثر خود رسیده است و از طرفی آستانه تحمل جامعه برای پذیرش بحران‌های اقتصادی تمام شده است.

آقاپورعلیشاهی تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور باید شرایط لازم برای اتحاد سه قوه فراهم شود.

وی اضافه کرد: در رابطه با زنان مطالبات زیادی داریم، اما اولین قدمی که فراکسیون زنان در مجلس دهم برداشت درخواست انتخاب دو تا سه وزیر از زنان در دولت جدید است که صحبت‌ها و مذاکرات فراوانی دراین رابطه انجام داده‌ایم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآورشد: بار‌ها از رئیس بانک مرکزی و شرکت‌های بیمه خواسته ایم تا در بخش‎های اقتصادی کشور از وجود زنان در شاخه‌های اول مدیریتی و مدیرعامل‌ها استفاده کنند چرا که این موضوع را دنیا تجربه کرده و نتایج خوبی را هم گرفته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *