چرخ فلک و تاثیر اعمال انسان بر روی زندگی روزمره/ ایفای نقش میلاد کی‌مرام و اندیشه فولادوند

12:40 - 06 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۴۹۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سریال "چرخ فلک" با پرداختن به تاثیر اعمال انسان بر روی زندگی روزمره، شاهد ایفای نقش میلاد کی مرام و اندیشه فولادوند است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سریال تلویزیونی "چرخ فلک" در ماه رمضان سال گذشته از شبکه سه سیما پخش شد و مورد استقبال پرشوری از سوی مخاطبان قرار گرفت.

این سریال پیش تر با نام «ز کردارها تا چه آید به چنگ» که مصراعی از شاهنامه فردوسی است کلید خورده بود.  این مجموعه این سریال ۳۰ قسمتی ۱۵ داستان را به صورت اپیزود روایت می‌کند که هر داستان در ۲ قسمت به سرانجام می‌رسد.  

سریال

داستان سریال پیرامون تاثیر اعمال انسان بر روی زندگی روزمره او است و اینکه تقاص در همین دنیاست و هر عملی که ما انجام می دهیم نتیجه اش به خودمان باز می گردد. این سریال داستان‌هایی را از طبقات مختلف اجتماعی و اقتصادی و شکل ارتباط میان مردم روایت می‌کند و مثل اغلب کارهایی که توسط طالب زاده نگارش می شود پرلوکیشن است و همه تصاویر در استان تهران ضبط خواهد شد.

در این سریال به دلیل اینکه اپیزودیک تهیه و تولید می شود تعداد بازیگرانی که ایفای نقش میکنند و در هر قسمت بصورت بازیگر مهمان وارد می شوند بسیار بالاست و جزو تولیدات سنگین تلویزیونی است که ۱۰۰ بازیگر در آن ایفای نقش می کنند. 

از بازیگران ثابت این سریال می‌توان به میلاد کی‌مرام، بهناز جعفری، اندیشه فولادوند، لیلا اوتادی، احسان امانی، فرزانه نشاط خواه و علیرضا جعفری عباس غزالی در نقش سهراب ،مریم بوبانی، مینا جعغر زاده و فتانه ملک محمدی اشاره کرد.  
  
سریال



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *