برنامه جام رمضان به سراغ لیگ جهانی والیبال رفت

14:44 - 03 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۴۴۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
برنامه تلویزیونی «جام رمضان»، جمعه شب میزبان سه تن از والیبالیست‌های کشورمان بود.
برنامه جام رمضان به سراغ لیگ جهانی والیبال رفتبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «جام رمضان»، برنامه رمضانی شبکه «شما»، دیشب میزبان سه تن از والیبالیست‌های کشورمان بود.

سامان فائزی، مجتبی شبان و مصطفی حیدری از بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان دیشب به استودیو جام رمضان آمدند و با مجری برنامه پیرامون تیم ملی بزرگسالان، جوانان و حال و روز این روزهای والیبال کشورمان حرف زدند.

بحث درباره والیبال دیشب با موضوع پیروزی تیم ملی جوانان کشورمان در برابر ایتالیا آغاز شد. پیروزی مقتدرانه‌ای که با نتیجه سه بر صفر رقم خورد.

در ادامه مجتبی شبان بازیکن کشورمان درباره نتایج ضعیف تیم ملی در لیگ جهانی والیبال گفت: به نظر من تیم ما این دوره اصلا آمادگی نداشت. به هر حال این طبیعی است؛ تیم های دیگر تمرین می‌کنند، برنامه ریزی می‌کنند و در طول سال‌ تغییرات تاکتیکی زیادی را به تیم می دهند. بازیکنان جدید را به تیم تزریق می‌کنند. امری که ما هم داشتیم اما خیلی کم بود.

وی درباره انگیزه بازیکنان جدید در میادین بزرگ گفت: بچه های جدید تیم ملی انگیزه بالایی داشتند اما خب تجربه کم بود. شاید به همین خاطر در این آوردگاه بزرگ کمتر به آنها بازی داده شد. از طرفی دو بازیکن خوبمان از تیم ملی خداحافظی کردند؛ محمودی و مهدوی هر دو تاثیرگذار بودند.

فائزی هم به عنوان یکی از جوانان تازه وارد تیم ملی اظهار داشت: ما برای بازی ها خیلی انگیزه داشتیم. همین انگیزه باعث پیروزی شگرف ما مقابل لهستان بود. از ابتدا ما سعید معروف و در میانه بازی میرازاجانپور را نداشتیم و همین امر باعث شد انگیزه ما برای پیروزی بالا برود. باید جای خالی آنها را پر می کردیم. در این میان خود بچه ها و سرمربی تیم ملی خیلی در این انگیزه بخشی موثر بودند.

در برنامه دیشب همچنین درباره دستمزد والیبالیست‌ها هم حرف زده شد. مهمانان برنامه تاکید کردند با توجه به حضور ایران در لیگ جهانی در چهار سال احیر، خیلی از والیبالیست ها قراردادهاشون بالاتر رفته. سرمایه گذاری و اسپانسرها هم بیشتر شده؛‌ اما با این حال قابل مقایسه با دستمزد بازیکنان فوتبال نیست.

فائزی در ادامه این موضوع گفت: آنچه مهم است ثبات در برگزاری لیگ و قوانین آن هست. این موضوع در فوتبال حل شده اما والیبال ما هنوز لیگ با ثباتی ندارد؛ تیم ها دوره‌ای هستند و خوب ظاهر می‌شوند اما سال بعد کلا از اساس محو می‌شوند.

در برنامه دیشب همچنین درباره تعامل خبرنگاران با والیبالیست‌ها و چالش‌های آن حرف زده شد. ورزشکاران کشورمان در رشته های گلف و دارت هم شانس خود را انتخاب کردند.

گفتنی است؛ برنامه جام رمضان در شب هاب ماه رمضان حوالی ساعت 23:45 تا 01:30 روی آنتن شبکه شما می رود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *