صعودی شدن نرخ دلار/ افزایش ۱۲ تومانی نسبت به هفته ماقبل + نمودار

10:32 - 03 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۲۱۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بررسی هفتگی نرخ دلار آزاد در هفته گذشته حاکی از آن است که قیمت در صرافی‌ها در روزهای ۲۸ و ۲۹ خردادماه سال جاری با نرخ ۳ هزار و ۷۵۰ تومان به بیشترین رقم خود را تجربه کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، روند هفتگی قیمت دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد که نرخ در روز شنبه ۲۷ خرداد ماه سال جاری با رقم ۳ هزار و ۷۳۲ تومان کار خود را آغاز و در روز پنج شنبه ۱ تیرماه با رقم ۳ هزار و ۷۴۴ تومان به کار خود پایان داده است.

روند قیمتی دلار در هفته گذشته نشان می‌دهد که نرخ دلار در روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه با نرخ ۳ هزار و ۷۲۷ تومان به کمترین رقم خود در هفته گذشته رسید و در روزهای ۲۸ و ۲۹ خردادماه با نرخ ۳ هزار و ۷۵۰ تومان بیشترین رقم را در هفته گذشته تجربه کرده است.

نگاه کلی به نمودار هفتگی دلار حاکی از آن است که نرخ در اول هفته روند صعودی به خود گرفته و این روند تا روز یکشنبه ادامه داشته و پس از آن قیمت با ثبات نسبی همراه شده و بعد از یک روند نزولی در روز ۳۱ خردادماه سیر صعودی به خود گفته است.

روند افزایشی قیمت دلار در اواخر هفته تا یک تیرماه ادامه پیدا کرده است و با این روند به پایان هفته رسیده است.

لازم به ذکر است که میانگین نرخ دلار در هفته گذشته با درنظرگرفتن ۶ روز کاری رقم ۳ هزار و ۷۴۴ تومان بوده که نسبت به میانگین نرخ دلار در هفته قبل از آن، افزایش ۱۲ تومانی را نشان می‌دهد.

صعودی شدن نرخ دلار/ افزایش ۱۲ تومانی نسبت به هفته ماقبل + نمودار



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *