روحانی: دولت پاسخ قاطع به اقدامات آمریکا خواهد داد

14:03 - 02 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۰۵۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها همواره به فکر تجاوز به حقوق مردم بودند و امسال هم طرح‌هایی که در سنا و مجلس نمایندگان علیه ملت ایران دارند، ملت ایران قاطعانه در این راهپیمایی می‌خواهد به آمریکایی‌ها بگوید که پاسخ قاطع آنها را دولت جمهوری اسلامی ایران خواهد داد.
روحانی:دولت پاسخ قاطع به اقدامات آمریکا را خواهد دادبه گزارش گروه سیاسی ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، در تقاطع خیابان وصال به خیل عظیم مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پیوست و همراه با آنان، خواهان تقویت وحدت مسلمانان و حمایت  از مردم مظلوم  فلسطین شد.

رییس جمهور در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس درباره پیام این حضور باشکوه مردم گفت: قبل از هر چیز باید از ملت بزرگ ایران تشکر کرد که هر سال پرشورتر از سال های قبل در خیابان ها حضور پیدا می‌کنند. پیام مردم در روز قدس پیام تنفر از رژیم صهیونیستی  غاصب و اشغالگر و پیام حمایت از یک ملت مظلوم بزرگ در تاریخ است که 70 سال مورد ظلم و ستم قرار گرفته است.

روحانی افزود: روز جهانی قدس امسال اهمیت ویژه دیگری نیز دارد ، از یکسو به خاطر حضور تروریست ها در منطقه که مورد حمایت صهیونیست ها هستند و مردم ما قاطعانه می‌خواهند تروریسم را از منطقه بزدایند و بیرون برانند.

رییس جمهور اظهارداشت: مساله دیگر آمریکاست. آمریکایی ها همواره به فکر تجاوز به حقوق مردم بودند و امسال هم طرحهایی که در سنا و مجلس نمایندگان علیه ملت ایران دارند، ملت ایران قاطعانه در این راهپیمایی می‌خواهد به آمریکایی‌ها بگوید که پاسخ قاطع آنها را دولت جمهوری اسلامی ایران خواهد داد و مسیری که ملت ایران انتخاب کرده، ادامه می‌یابد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *