حضور در راهپیمایی روز قدس تقابل با بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین است/ ایران هرگز اجازه تعدی و تجاوز به خاک کشور را نداده و نخواهد داد

13:06 - 02 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۰۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری گفت: با توجه به اینکه بزرگترین دشمن امروز اسلام در جهان و منطقه رژیم صهیونیستی است، حضور مردم در این راهپیمایی نوعی تقابل با بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین به شمار می‌رود.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور به جمع راهپیمایان روز قدس پیوست.

حضور در راهپیمایی روز قدس تقابل با بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین است/ ایران هرگز اجازه تعدی و تجاوز به خاک کشور را نداده و نخواهد داد

وی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: با توجه به اینکه بزرگترین دشمن امروز اسلام در جهان و منطقه رژیم صهیونیستی است، حضور مردم در این راهپیمایی نوعی تقابل با بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین به شمار می‌رود.

دادستان کل کشور پیام این روز را به رژیم اشغالگر قدس اینچنین بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس خودش پیام خود را می‌گیرد. این صهیونیست‌های جنایتکار و کودک کش مسلماً با حضور مردم در صحنه پیام خود را گرفته و در لاک خود فرو خواهند رفت. آنها می‌دانند که با چنین ملتی توان مقابله نخواهد داشت.

وی حضور مردم را پاسخ محکمی به بدعهدی‌های امریکا در تعهدات خود دانست و تأکید کرد: قطعاً حضور مردم در همه عرصه‌های سیاسی، نظامی و امنیتی تأثیر فراوانی دارد و حرف اول را در تمام مسائل کشور مردم می‌زنند. این حضور مردم است که به رهبری، نظام، دولت و همه مسئولان پشتوانه‌ای را می‌دهد که در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب که مردم برای آن سرمایه‌گذاری‌های فراوان کرده‌اند، مسیر انقلاب را ادامه دهند.

دادستان کل کشور در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نظرتان درباره شلیک موشک به مقر فرماندهی داعش چیست؟ گفت: این بخشی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود و نشان دهنده این است که ایران و خصوصا نیروهای جان برکف سپاه هرگز اجازه تعدی و تجاوز  به خاک کشور را نداده و نخواهند داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *