روز قدس روز اعلام وحدت علیه همه مستکبرین است/ ندایی که از جمهوری اسلامی حدود چهار دهه قبل بلند شده به همه دنیا رسیده است

12:24 - 02 تير 1396
کد خبر: ۳۲۱۹۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه روز قدس روز اعلام وحدت علیه همه مستکبرین است، گفت: وظیفه دینی و ملی خود می‌دانیم که مثل همه مردم در راهپیمایی امروز شرکت کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه در جمع راهپیمایان روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با بیان اینکه روز قدس روز اعلام وحدت علیه همه مستکبرین است، اظهار کرد: وظیفه دینی و ملی خود می‌دانیم که مثل همه مردم در راهپیمایی امروز شرکت کنیم.

سخنگوی قوه قضائیه

وی افزود: بحمدلله هرسال که می‌گذرد این وحدت و شور و شعف بیشتر می‌شود و دشمنان هم خوب این پیام را دریافت کرده‌اند و می‌دانند این ندایی که از جمهوری اسلامی از حدود چهار دهه قبل بلند شده است به همه ممالک دنیا اعم از اسلامی و غیر اسلامی رسیده است.

معاون اول دستگاه قضا تصریح کرد: امروز منصفان دنیا حتی غیر مسلمان‌ها هم احساسشان این است که این وحدت مسلمین غرور افرین است و می‌تواند در مقابل همه توطئه‌های آن‌ها بایستد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: تردید نداشته باشید که اسرائیل از آن رژیم‌های غاصبی است که ان شاءالله  به زودی و به لطف پروردگار از بین خواهد رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *