پیام حمله موشکی ایران به تروریستها در سوریه اقتدار است

11:36 - 02 تير 1396
کد خبر: ۳۲۱۹۷۲
معاون رئیس جمهور پیشین با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در حمله به مقر تروریست های تکفیری در سوریه، اظهار کرد: پیام حمله موشکی ایران به ترورستها در سوریه اقتدار ایران است.
پیام حمله موشکی ایران به ترورستها در سوریه اقتدار ایران است/دولت دوازدهم باید به صورت جدی به مسایل معیشتی و اقتصادی مردم رسیدگی کندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، محسن مهرعلیزاده رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در حمله به مقر تروریست های تکفیری در سوریه، اظهار کرد: پیام حمله موشکی ایران به ترورستها در سوریه اقتدار ایران است.
 
وی در ادامه در پاسخ به خبرنگار میزان درباره کابینه دوازدهم، گفت: دولت دوازدهم باید به صورت جدی به مسایل معیشتی و اقتصادی مردم رسیدگی کند. مردم ما با گذشت و صبر خود، دو سال و نیم پای برجام ایستادند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه در این دوره رای مردم به روحانی همراه با توقع رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان است، خاطرنشان کرد: قطعا کابینه دولت دوازدهم باید همدست تر و جوان تر از کابینه یازدهم باشد و گروه اقتصادی دولت دوازدهم باید منسجم و هماهنگ باشد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *