رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور در راهپیمایی روز قدس موجبات ناامیدی و شکست دشمنان اسلام را فراهم می‌آورد

11:00 - 02 تير 1396
کد خبر: ۳۲۱۹۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری تهران گفت: مردم در ایران و سایر کشورهای اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس موجبات یاس، ناامیدی، خفت و شکست دشمنان اسلام را فراهم خواهند آورد.
غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران با حضور در راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، اظهار کرد: امام راحل با بصیرت انقلابی و شناخت دقیقی که از تعالیم دین مبین اسلام داشتند با اعلام روز جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توانستند مسئله فلسطین و مسجد الاقصی را به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام به جامعه بشریت معرفی کنند.

وی افزود: امروز خداوند را شاکریم که مردم مسلمان و انقلابی و با بصیرت در ایران اسلامی و سایر کشورهای مسلمان این ندای الهی امام راحل را به نحو شایسته‌ای پاسخ دادند و با حضور حماسی حمایت خود را از مردم فلسطین و همچنین از قبله اول مسلمانان جهان به نمایش گذاشتند.

رئیس کل دادگستری تهران تصریح کرد: مردم در ایران و سایر کشورهای اسلامی با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس موجب تقویت روحیه نیروهای جبهه مقاومت در فلسطین، سوریه، یمن، عراق و همه کشورهایی که امروز موجب تهاجم، تجاوز و غصب و غارت قرار گرفته‌اند شده و این حضور موجبات یاس، ناامیدی، خفت و شکست دشمنان اسلام را فراهم خواهد آورد.

وی خاطرنشان کرد: بار دیگر شاهد این حضور در ایران اسلامی هستیم و مثل همیشه مردم وظیفه خود را به نحو شایسته‌ای انجام دادند و مردم در همه کشورها حضور و بصیرت خود را و حمایتشان را به نمایش گذاشتند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *