اشمایکل: رویایم پیوستن کسپر به منچستریونایتد است

21:35 - 01 تير 1396
کد خبر: ۳۲۱۸۶۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
دروازه‌بان پیشین شیاطین سرخ خیلی دوست دارد پسرش را نیز درون چارچوب دروازه این تیم انگلیسی ببیند.
به گزارش گروه ورزشی ، در انگلیش شایعاتی مطرح است که در صورت جدایی داوید دخه‌آ از منچستریونایتد، این باشگاه کسپر اشمایکل را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود برای پست دروازه‌بان در نظر دارد.
 
 پیتر اشمایکل که خود بین سال‌های 1991 تا 1999 در منچستریونایتد عضویت داشت و با این تیم به 15 عنوان قهرمانی مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ برتر رسید، خیلی دوست دارد پسرش را نیز با پیراهن شیاطین سرخ ببیند.
 
پیتر اشمایکل در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «تاک اسپورت» گفت: رویایم پیوستن کسپر به منچستریونایتد است. همیشه سعی کردم به عنوان فردی بی‌طرف، نه به عنوان پدر، دیگران را متقاعد کنم که پسرم می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند.
 
وی افزود: زمانی که کسپر به لیگ برتر آمد، تردیدهایی در موردش وجود داشت، اما او خودش را اثبات کرد. به نظرم کسپر در فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد واقعاً خوبی را از خود به نمایش گذاشت.
 
دروازه‌بان اسطوره‌ای شیاطین سرخ در ادامه اظهار داشت: اگر باشگاهی به دنبال یک دروازه‌بان واقعاً خوبی هست، کسپر همان کسی که آنها می‌توانند به او اعتماد کنند. لسرسیتی باشگاه جالبی است و نیازی نیست که پسرم در این مقطع از این تیم جدا شود، اما اگر فرصت پیوستن به منچستریونایتد را داشته باشد، فوق‌العاده خواهد بود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *