رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رودکی: این اردو‌ها به ملی‌پوشان جوان ما کمک می‌کند

8:21 - 03 تير 1396
کد خبر: ۳۲۱۸۲۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو گفت: از کمپ تمرینی ژاپن بهره لازم را بردیم و معتقد هستم این اردو‌ها به ملی‌پوشان جوان ما کمک شایانی می‌کند.
محمدرضا رودکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اردوی تیم ملی ایران در ژاپن اظهار داشت: این کمپ تمرینی با حضور کشورهای برتر دنیا نظیر فرانسه، آلمان، برزیل، قزاقستان، استرالیا و ... به مدت ۱۰ روز در ژاپن برگزار شد و ملی‌پوشان ما هم در این کمپ تمرینی حضور پیدا کردند.

وی افزود: حضور در این کمپ‌ها و تمرین کردن و دیدار تدارکاتی با نفرات برتر دنیا از نظر فنی تاثیر فوق‌العاده‌ای روی کار ورزشکاران جوان ما خواهد داشت. محمد منصوری و محسن ذکریا که همراه با تیم در ژاپن حضور داشتند، از شرایط این اردو بسیار راضی بودند.

مدیر سازمان تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که چرا عده‌ای از ملی پوشان در تورنمنت چین حاضر نمی‌شوند، گفت: تیم ملی جودوی ایران تمرینات خود را در ژاپن ادامه می‌دهد و از آنجا راهی فرودگاه پکن می‌شوند. بین ملی‌پوشان افرادی که در رده جوانان هستند، از فرودگاه پکن به ایران بازمی‌گردند تا تمرینات خود را برای حضور در قهرمانی آسیا پیگیری کنند و سایرین عازم چین می‌شوند.

رودکی در پایان خاطرنشان کرد: تقویم ما در سال جدید مشخص است و برای تک‌تک روزهای پیش رو برنامه داریم. توجه ویژه‌ای روی تیم‌های پایه داریم و همانطور که می‌دانید نیمی از ترکیب تیم بزرگسالان ما را جودوکاران رده سنی جوانان تشکیل می‌دهند. امیدوارم با تلاشی که به صورت تیمی انجام می‌دهیم، شاهد روزهای درخشان برای جودوی ایران باشیم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *