ویزیت رایگان ۵۰۰ هزار نفر توسط بسیج جامعه پزشکی در شب‌های قدر

11:50 - 01 تير 1396
کد خبر: ۳۲۱۷۱۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ویزیت رایگان ۵۰۰ هزار بیمار توسط بسیج جامعه پزشکی در شب‌های قدر قابل تقدیر است.
ویزیت رایگان 500 هزار نفر توسط بسیج جامعه پزشکی در شب‌های قدر
به گزارش گروه سیاسی ، سردار غلامحسین غیب‌پرور در نشست با مسئولان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به خدمت رسانی بزرگ بسیج جامعه پزشکی در شب‌های قدر اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی بهترین فرصت‌ها را برای خدمت به مردم دارد که نمونه آن کاری است که اعضای بسیج جامعه پزشکی در شب های قدر انجام دادند و طی آن 500 هزار نفر رایگان ویزیت شدند؛ کاری که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به تیم‌های پزشکی که در مناطق محروم به مردم خدمات درمانی ارائه می‌دهند، گفت: یکی از کارهای ارزشمند دیگر بسیج جامعه پزشکی سازماندهی و اعزام تیم‌های پزشکی در مناطقی است که مردم آن منطقه به پزشکان و خدمات درمانی دسترسی ندارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برقراری عدالت در شئون مختلف از وظایف حاکمیت اسلامی است، عنوان کرد: یکی از فلسفه‌های خدمت رسانی بسیج، بسط عدالت در جامعه است؛ لذا همت بسیجیان نیز تلاش در همین راستاست.

سردار غیب‌پرور در ادامه افزود: برخی اقشار تخصصی بسیج از جمله بسیج جامعه پزشکی به عنوان اقشار مرجع جامعه مطرح هستند چون فعالیت آن‌ها در راستای محرومیت زدایی در جامعه تاثیر بسیار مطلوبی در اقشار مختلف جامعه می‌گذارد.

وی همچنین تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی ظرفیت‌هایی به مراتب بیشتر برای خدمت رسانی به مناطق محروم دارد که در صورت همراهی سایر دستگاه‌های دولتی در این زمینه خدمت رسانی به مناطق دور دست و محروم افزایش خواهد یافت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *