دوازدهمی تیم ایران در دوره قبلی، کار را برای ما سخت‌تر کرده است/ بازی با ایتالیا برای ما تعیین‌کننده خواهد بود

9:53 - 02 تير 1396
کد خبر: ۳۲۱۷۰۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: ما در دوره قبلی دوازدهم شدیم و به همین دلیل در این دوره در سید سوم قرار گرفتیم.
بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص رقابت‌های والیبال جوانان جهان اظهار داشت: رقابت‌های والببال جوانان جهان مهمترین و سخت‌ترین رقابت‌ والیبال در رده پایه است و فدراسیون جهانی این مسابقات را حتی از مسابقات رده امیدها هم مهمتر قلمداد می‌کند.
 
وی ادامه داد: با وجود این که ما در رده‌ نوجوانان چندین بار قهرمان و نایب‌قهرمان جهان شدیم اما در سطح جوانان تنها یک بار توانستیم سوم دنیا بشویم پس مشخص است که کار بسیار سختی داریم. متاسفانه ما در دوره قبلی دوازدهم شدیم و به همین دلیل در این دوره  در سید سوم قرار گرفتیم و این مسئله باعث شد در گروهی که قرار داریم 2 تیم قوی‌تر از ما حضور داشته باشند.
 
عطایی در مورد شرایط  تیم  والیبال جوانان گفت: ما تمرینات خیلی زیادی انجام دادیم و سعی می‌کنیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. بازی اول تیم ایران مقابل ایتالیاست و این بازی اهمیت زیادی برای ما دارد و می‌تواند تعیین‌کننده باشد. امیدوارم بتوانیم در این بازی موفق باشیم و پیروز شویم. تنها مصدومی هم که داریم جواد کریمی است که از ناحیه کمر احساس درد می‌کند. فشار روی این بازیکن زیاد است چون بعد از رقابت‌های جوانان جهان باید به تیم امید اضافه شود و شاید پس از آن هم به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *