رونمایی سامسونگ از Galaxy S8 Active +عکس

21:48 - 31 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۱۶۲۹
به تازگی شایعاتی در مورد گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو که نسخه مقاوم تر گوشی گلکسی اس ۸ است، منتشر شده است.
به گزارش گروه فضای مجازی ، به تازگی شایعاتی در مورد مدل بعدی گلکسی اس ۸ یعنی گلکسی اس ۸ اکتیو با شماره سریال G892A منتشر شده است. سال گذشته هم گوشی گلکسی اس ۷ اکتیو با شماره سریال G891A رونمایی و عرضه شد.

گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو نسخه ای از گلکسی اس ۸ با مقاومت بسیار بیشتر است. در مورد مقاومت گوشی گلکسی اس ۸ باید گفت که این گوشی از مقاومت چندان زیادی برخوردار نیست.
 
رونمایی سامسونگ از Galaxy S8 Active

در مورد گلکسی اس ۸ اکتیو باید گفت که این گوشی از صفحه نمایش منحنی Infinity گلکسی اس ۸ که طراحی منحصر به فرد و زیبایی به آن بخشیده است، برخوردار نیست؛ اما در عوض از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و استاندارد نظامی MIL STD-810G برخوردار است که باعث مقاومت بالای این گوشی در برابر آب و گرد و غبار می شود. بسیاری از مشخصات دیگر این گوشی مانند اندازه و وضوح صفحه نمایش، میزان حافظه رم و بسیاری از مشخصات سخت افزاری دیگر آن با گلکسی اس ۸ یکسان است.

هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه رسمی این نسخه از گلکسی اس ۸ مشخص نشده است؛ اما گوشی های گلکسی اس ۶ اکتیو و گلکسی اس ۷ اکتیو به ترتیب در ماه های ژوئن ۲۰۱۵ و ژوئن ۲۰۱۶ عرضه شدند و احتمالا گلکسی اس ۸ اکتیو هم به زودی عرضه خواهد شد.
 
منبع:کلیک
 
 
 

برچسب ها: گوشی هوشمند Galaxy S8

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *