شلیک موشک به مقر تروریست‌ها نشانه اقتدار ایران است

14:59 - 31 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۱۵۱۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور در سواحل مکران را یکی از شاخصه‌های پیشرفت و اقتدار و بهره‌وری از ظرفیت‌های دریا عنوان کرد و گفت: برای جلوگیری از ترفند و توطئه دشمنان در زمینه ایران‌هراسی ما در دریاهای آزاد حضور داریم.
امیر سیاری
به گزارش گروه سیاسی ؛ امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» در محفل باشکوه انس با قرآن کریم در مرکز آموزش شهدای وظیفه این نیرو (سیرجان) با بیان اینکه شلیک موشک به مقر تروریست‌ها نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس از ملت و کشور خود دفاع کردیم، امروز هم با اقتدار بیشتر و آمادگی کامل اجازه نمی‌دهیم که کسی به کشور ما تعرض کند.

وی بیان داشت: نیروی دریایی به‌عنوان یک نیروی راهبردی ماموریت حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران را دارد و ما در آب‌های آزاد جهان حتی تا 2 هزار و 500 کیلومتری مرز خودمان برای حفظ منابع و منافع خود حضور داریم و امنیت تجاری و اقتصادی را تامین می‌کنیم. 

امیر سیاری افزود: در چشم‌انداز بحث تعامل و همچنین تبادل خدمات با کشورهای جهان و توسعه دیپلماسی دفاعی و دریایی هم با کشورهای جهان رفت و آمد داریم و هم کشورهای دیگر در بنادر ما پهلو می‌گیرند و همانگونه که می دانید طی چهار روز گذشته میزبان ناوگروه چین بودیم که رزمایشی را هم انجام دادیم.

فرمانده نداجا تصریح کرد: رفت و آمدها و رزمایش‌های ما با کشورهای دیگر نشان از قدرت نیروی دریایی ایران است و ما برای برقراری امنیت در شمال اقیانوس هند و مدیترانه حضور داریم.

وی حضور در سواحل مکران را یکی دیگر از شاخصه‌های پیشرفت و اقتدار و بهره‌وری از دریا عنوان کرد و گفت: برای جلوگیری از ترفند و توطئه دشمنان در ایران‌هراسی ما حضورمان را در دریاها داریم تا ضمن نشان دادن فرهنگ ناب اسلامی به هویت انقلابی و والای ملت ایران بپردازیم و به جهان ثابت کنیم ما ملتی آزاده هستیم که اقتدار خود را داریم و قصد تجاوز و تعدی به مرز هیچ کشوری نداریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ارتباط با برنامه‌های مذهبی و جلسات قرآن مراکز دریایی کشور گفت: نخستین آمادگی ما برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن وجود افراد و سربازانی تربیت یافته و مومن است که در این بخش با برنامه‌های منسجم همراه با آموزش‌های لازم داریم و این روحیه ولایی و تقوا توان عملیاتی ما را هم بالا برده است و نیروهای ما تحت امر ولایت ابتکار عمل را دارند.

امیر سیاری افزود: امروز ما مورد تهاجم فرهنگی هستیم و یکی از موثرترین و مهم‌ترین سلاح‌های ما در مقابله با جنگ نرم دشمن قرآن کریم است که توانستیم با استفاده از قرآن کریم و تدبر و عمل در قرآن دشمن را در زمینه فرهنگی هم شکست دهیم و این جلسات بزرگ قرآن و حضور هزاران جوان در هر جلسه نشان از این روحیه ایمان در برابر دشمنان است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *