دومین جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی برگزار می‌شود

14:30 - 31 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۱۴۵۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
دومین همایش و جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی، با مشارکت دفتر طب سنتی وزارت بهداشت، انجمن علمی طب سنتی ایران و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برگزار می‌شود.

دومین جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی برگزار می‌شود

به گزارش گروه جامعه ، دومین همایش و جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی، همزمان با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر، در شهرستان تاریخی نطنز برگزار می‌شود.

از جمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای این همایش و جشنواره ملی که ۶ تا ۹ تیرماه برگزار می‌شود، فرصت‌های کارآفرینی و بازاریابی و اشتغال در کشت گیاهان است و برگزاری کلاس‌های حفظ سلامت ویژه عموم، از برنامه‌های ثابت هر چهار روز همایش است.

دو کارگاه «اولویت‌های کشت و شناخت گیاهان دارویی منطقه نطنز و خواص آن» و «سلامتی و نشاط را از طبیعت هدیه بگیریم» نیز از دیگر کارگاه‌هایی که در مدت برگزاری این همایش ویژه عموم در نظر گرفته شده است.

مراسم جشن کودک و طبیعت و چندین تور طبیعت‌گردی شامل تور نطنزگردی، تور طرقرود، تور ابیانه، تور بازدید از موزه رهگشا، تور خالدآباد و کمپ کویری متین‌آباد و بزرگترین تور صعود به قلعه کرکس، از برنامه‌هایی است که در راستای آشنایی شرکت‌کنندگان با طبیعت زیبای نطنز برگزار می‌شود.

دومین جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی، ۶ تا ۹ تیرماه در شهرستان تاریخی نطنز برگزار می‌شود و موسسه توسعه هنرهای معاصر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد توسعه گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شورای اسلامی و شهرداری باغشهر نطنز، از دیگر مشارکت‌کنندگان در برگزاری این جشنواره و همایش هستند. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *