از خشم ذوالفقار و سیلی سپاه تا موشک‌های 2 هزار کیلومتری گوش به فرمان

6:00 - 01 تير 1396
کد خبر: ۳۲۱۴۵۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
در طول هفته جاری، حوزه امنیتی و دفاعی کشور اخبار گوناگونی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. یک بار دیگر مهمترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.
گزارش دفاعی
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، در طول هفته جاری، حوزه امنیتی و دفاعی کشور اخبار گوناگونی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. یک بار دیگر مهمترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.
 
آمریکایی‌ها تغییر رویه ندهند، آن‌ها را مجبور به انجام این کار خواهیم کرد
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: اگر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تغییر رویه ندهند، گام‌های اساسی‌تری برخواهیم داشت و اعلام می‌کنیم ابزارهای تنبیه را نیز در اختیار داریم. (بیشتر بخوانید)

اعطای بیش از 4 هزار و 500 وام مسکن و 10هزار واحد مسکونی به کارکنان ارتش
رئیس بنیاد تعاون ارتش اقدامات انجام شده در راستای تامین مسکن کارکنان و ارائه خدمات و معیشت، برنامه‌های آینده کمک به تامین مسکن کارکنان عضو طرح حکمت مسکن و در بخش خدمات معیشتی و تولید ثروت در راستای کمک به اهداف بنیه دفاعی ارتش را تشریح کرد. (بیشتر بخوانید)

آغاز راهیان نور غرب و شمالغرب کشور از دهم تیر
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: بعد از ماه مبارک رمضان و از حدود دهم تیر، راهیان نور غرب و شمالغرب کشور آغاز می‌شود. (بیشتر بخوانید)

سپاه 5 تروریست را در شرق کشور به هلاکت رساند
پنج تروریست متواری شده از درگیری روز پنجشنبه نیروهای قرارگاه قدس در ارتفاعات قصرقند، دردرگیری بعد از ظهر امروز در حوالی قصرقند به هلاکت رسیدند. (بیشتر بخوانید)

سپاه مقر تروریست‌ها در دیرالزور را با موشک هدف قرار داد
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داد. (بیشتر بخوانید)

عملیات موشکی ضدداعش موفقیت‌آمیز بود
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره شلیک ۶ موشک سپاه در شب گذشته به مواضع داعش در دیرالزور سوریه، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات موثق، عملیات موشکی ضد داعش موفقیت آمیز بوده است. (بیشتر بخوانید)

آمریکایی‌ها بدانند در مساله موشکی جایی برای مذاکره وجود ندارد
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها بدانند در مساله موشکی جایی برای مذاکره وجود ندارد، گفت: همانگونه که مسئولان ارشد کشوری و لشکری گفته‌اند، موضوعات دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیستند. (بیشتر بخوانید)

خشم موشک ذوالفقار بر سر لانه‌ خفاشان داعشی
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: دیشب دنیا مشاهده کرد که با خشم مقدس و کنترل شده فرزندان مدافع ملت در قالب موشک‌های «ذوالفقار»، توفانی مهیب و ویرانگر بر سر لانه‌ها و مخفیگاه‌های خفاشان داعشی باریدن گرفت. (بیشتر بخوانید)

«حمید قنادیان» به جمع شهدای مدافع حرم پیوست
«حمید قنادیان» از نیروهای کادر پزشکی در سوریه به جمع شهدای مدافع حرم پیوست. (بیشتر بخوانید)

اسکورت بیش از ۴ هزار کشتی تجاری و نفتکش در خلیج عدن توسط نداجا
فرمانده نیروی دریایی ارتش از برقراری امنیت در خلیج عدن با اسکورت بیش از ۴ هزار کشتی تجاری و نفتکش توسط این نیرو در خلیج عدن خبر داد. (بیشتر بخوانید)

جزو قدرت‌های بزرگ موشکی هستیم
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نظام سلطه فعلاً توان درگیری با ما را ندارد و البته ما هم قصد درگیر شدن با آن‌ها را نداریم اما در رقابت دائمی با آنها در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه موشکی قرار داریم. (بیشتر بخوانید)

تلاش آمریکا برای جلوگیری از نابودی تروریست‌ها در سوریه
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: آمریکا به دنبال این است تا توان ائتلاف ایران، سوریه، روسیه، عراق و حزب الله را تضعیف و از نابودی تروریست‌ها در این مقطع زمانی با راهبرد سیاسی جلوگیری کند. (بیشتر بخوانید)

پاسخ ایران به عوامل نا‌امن‌کننده «بلادرنگ و ویرانگر» است
وزیر دفاع گفت: هلاکت کامل نیروهای اقدام‌کننده در تهران، وارد کردن ضربات قاطع به طراحان و هدایت‌کنندگان آنان توسط تیم‌های امنیتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران و حمله موشکی سپاه نشان داد که پاسخ ایران به اینگونه اقدامات مذبوحانه بلادرنگ و ویرانگر و نقشه آنان نقش بر آب است. (بیشتر بخوانید)

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خطاب به زنبورها؛ با ایران زورآزمایی نکنید
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: جواب جمهوری اسلامی ایران به زنبورهای بزرگتر از مگس‌های داعش این است که با ایران زورآزمایی نکنند چرا که دفاع جمهوری اسلامی ایران پاسخی بدون مماشات است. (بیشتر بخوانید)

اجرای «فرمان فرمانده کل قوا» تا بُرد 2 هزار کیلومتر با «موشک‌های انبوه»
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: متجاوز نبوده و نیستیم ولی اگر احمق‌هایی پیدا شوند که بخواهند به سرزمین ما تجاوز کنند، دهان‌شان را خرد می‌کنیم و آن زمان دیگر برای ما تفاوتی نخواهد داشت که آن متجاوز از قدرت‌های بزرگ است یا آل‌سعود و آل‌یهود. (بیشتر بخوانید)



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *