لژیونر نوروز ۱۳۹۷ روی آنتن می‌رود/ سریالی با موضوع دوپینگ در ورزش فوتبال

13:00 - 31 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۱۰۶۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده سریال "لژیونر" با اشاره به پخش این اثر در نوروز ۱۳۹۷، از دوپینگ در فوتبال به عنوان موضوع مورد بحث این مجموعه سخن گفت.
مهدی فرجی تهیه کننده سریال تلویزیونی "لژیونر" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: با پایان تصویربرداری سریال "لژیونر" این مجموعه در نوروز سال ۱۳۹۷ روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

وی ادامه داد: تعداد قسمت‌های سریال "لژیونر"، ۱۵ قسمت است و به همین دلیل با جدول پخش نوروزی تناسب دارد و تصمیم گیری‌ها مبنی بر پخش جدیدترین ساخته مسعود آب پرور در نخستین روزهای فصل بهار صورت گرفته است.

سریال لژیونر

تهیه کننده سریال تلویزیونی "لژیونر" تصریح کرد: سید مهرداد ضیایی پس از معصومه آقاجانی آخرین بازیگری بود که به "لژیونر" اضافه شد و برخلاف اعلام قبلی، داستان به سمتی نرفت که یکسری از پیشکسوت‌های فوتبال در مجموعه حضور پیدا کنند.

سریال لژیونر

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: قصه با خود شخصیت‌ها تعریف می‌شود و سریال "لژیونر" به طور کلی به موضوع دوپینگ در فوتبال و یکسری اتفاق‌های حاشیه‌ای که در محیط‌های ورزشی رخ می‌دهد، می‌پردازد.

فرجی خاطرنشان کرد: "لژیونر" در کنار موضوعات ورزشی خود، همچنین بر محورهایی مانند اشتغال و ازدواج نیز متمرکز وتلاش می‌کند سریالی شاد و مفرح را برای مخاطبان تلویزیون تدارک ببیند.

سریال لژیونر

گفتنی است، از نکته‌های قابل توجه در سریال "لژیونر"، حضور اشپیتیم آرفی بازیکن خارجی سابق تیم فوتبال پرسپولیس است که باعث می‌شود علاوه بر مخاطبان آثار نمایشی، علاقمندان به فوتبال نیز به سمت این مجموعه جذب شوند.

شایان ذکراست، محمد رضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی، لاله صبوری، حامد آهنگی، زهیر یاری و اشپیتیم آرفی از هنرمندانی هستند که در سریال جدید شبکه ۵ به ایفای نقش پرداخته‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *