سوزاندن ریشه صهیونیست‌ها بعد از نابودی گروهک‌های تکفیری/ جزئیات مراسم روز قدس

11:15 - 30 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۹۸۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امنیت و بقای رژیم صهیونیستی هیچگاه با ترویج تروریسم، بحران و ناامنی در کشورهای اسلامی و استفاده از ابزار جنگ‌های نیابتی تضمین نخواهد شد و انشاءالله با دفع فتنه داعش و نابودی گروهک‌های تکفیری توسط ائتلاف مقاومت، نوبت به سوزاندن ریشه صهیونیست‌ها می‌رسد.
میزان تقرب ما به گروه‌های فلسطینی به پایبندی آنها به «آرمان فلسطین» بستگی داردبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، رمضان شریف در نشست خبری امروز (سه شنبه) که به منظور اعلام برنامه های روز جهانی قدس سال 96 برگزار شد، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، ابتکار تاریخی حضرت امام (ره) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امروز شاهد هستیم که ابعاد مختلف قدرت در سرزمین فلسطین با جوهره ی درون ساز و مردم پایه، انباشته شده و امریکا و سران رژیم منفور و جعلی صهیونیستی در ترسیم و برآورد دقیق ماهیت، شدت، گستره و ابعاد این قدرت درون ساز، با غافلگیری راهبردی مواجه هستند.

وی افزود: هم اینک مدافعان حقیقی آرمان قدس در جای جای منطقه غرب آسیا و حتی فراتر از آن، با قدرتی هوشمند و اندیشه های برتر، موجبات گردش موازنه قدرت در منطقه به نفع جبهه مقاومت را فراهم آورده اند و وضعیت مقاومت و انتفاضه فلسطین نیز در مقایسه با گذشته قابل مقایسه نیست.

رمضان شریف با بیان اینکه "فلسطین سرمایه راهبردی امت اسلامی است و هر حرکت و توطئه ای که بخواهد مسلمانان را از این سرمایه وحدت آفرین محروم کند جهت شکست و رسوایی عایدی نخواهد داشت" تصریح کرد:محاسبات و برآوردهای دقیق بیانگر تحقق زوال رژیم صهیونیستی در موعد اعلام شده توسط ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و انشاءالله معمای اسرائیل برای همیشه از صفحه روزگار و عالم محو خواهد شد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس، نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان بعنوان روز جهانی قدس را زمینه ای برای جوشش و خروش اراده و غیرت امت اسلامی در حمایت از ملت فلسطین آنهم فراتر از زمان و مکان توصیف و خاطر نشان کرد:بسیاری از بحران های ژئوپلتیکی جهان  اسلام عمود بر منطق پلید رژیم صهیونیستی است و تا هنگامی که این غده سرطانی دفع نشود، منطقه روی آرامش، امنیت و صلح پایدار را نخواهد دید.

وی تأکید کرد:ملت های آزادیخواه، حق طلب و عدالتخواه در روز جهانی قدس به اختیار، آتش غیرت و خشم خود بر سر اسرائیل فروخواهند نشاند و ناقوس فروپاشی این رژیم غاصب و جنایتکار را به صدا درخواهند آورد.

رمضان شریف پیام های راه پیمایی روز جهانی قدس برای رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آن را معنادار و در عین حال دهشتناک توصیف و تصریح کرد: پیام روز جهانی قدس به سران رژیم صهیونیستی این است که با توسل به زور، کشتار، جنایت، وحشی گری و تلاش برای پاک کردن هویت اسلامی قدس شریف نخواهد توانست خلأها و حفره های امنیتی خود در سرزمین های اشغالی را پر کند.

وی افزود:مفهوم مقدس "امنیت" از هویت و  اصالت یک دولت – ملت نشأت می گیرد لذا رژیم صهیونیستی هرگز قادر به استقرار امنیت در سرزمین های اشغالی و غصب شده نخواهند بود.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به تحرکات و توطئه های حامیان اسرائیل در منطقه که در راستای امنیت سازی برای رژیم صهیونیستی صورت می پذیرد گفت: امنیت و بقای رژیم صهیونیستی هیچگاه با ترویج تروریسم، بحران و ناامنی در کشورهای اسلامی و استفاده از ابزار جنگ های نیابتی تضمین نخواهد شد و انشاءالله با دفع فتنه داعش و نابودی گروهک های تکفیری توسط ائتلاف مقاومت، نوبت به سوزاندن ریشه صهیونیست‌ها می رسد.

رمضان شریف آوردگاه روز جهانی قدس را موجب تضعیف امنیت شکننده رژیم صهیونیستی در سطوح داخلی ، منطقه ای و جهانی و بالارفتن هزینه های حمایت از این رژیم کودک کش برای حامیانش قلمداد کرد و افزود:با گذشت چند دهه حمایت از رژیم صهیونیستی توسط نظام سلطه و استکبار و نیز ارتجاع منطقه شاهدهستیم رژیمی که آرمان پلید و شوم سلطه از نیل تا فرات را دنبال می کرد چگونه با کشیدن دیوار حائل در باریکه ای شکننده و ناامن، آرایشی منفعلانه به خود گرفته است.

وی افزود:این یعنی دفن آرمان و آرزو و شکست راهبرد رژیم صهیونیستی و قرارگرفتن در مسیر طلوع خورشید آزادی و عدالت در سرزمین فلسطین عزیز است.

رمضان شریف، شعار محوری روز جهانی قدس سال 96 "روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین، زوال قطعی رژیم صهیونیستی" اعلام کرد و گفت:به فضل الهی ملت ایران همراه و همصدا با آحاد ملت های مسلمان در اقصی نقاط جهان با حضور در راه پیمایی سراسری روز جهانی قدس نشان خواهند داد که همچنان پرچمدار حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف است و اجازه نخواهند داد تحت تأثیر توطئه های جریان صهیونیستی – وهابی به فراموشی سپرده شود.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس تأکید کرد: بازیابی مجدد هویت فلسطین، موازنه قدرت در حوزه های ژئوپلتیکی منطقه غرب آسیا را دگرگون کرده است و این حقیقت ناشی از برکات ابتکار تاریخی حضرت امام (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس و به صحنه آمدن امت اسلامی در جمعه آخر ماه مبارک رمضان برای حمایت فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی است.

شریف در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس  امسال در بیش از 900 شهر برگزار خواهد شد ، اظهار کرد: مبدا همه راهپیمایی‌ها مساجد اصلی شهرها و مقصد آنها مصلی‌های نماز جمعه خواهد بود.

وی افزود :این مراسم در تهران در مسیرهای ده‌گانه از ساعت 10:30 روز جمعه آغاز خواهد شد ؛آیت الله سید احمد خاتمی خطیب نماز جمعه و دکترعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران محوری این مراسم خواهد بود.

شریف بیان داشت: سال گذشته در 120 کشور اسلامی و غیر اسلامی که نسبت به محرومیت مردم فلسطین احساس وظیفه داشتند نزدیک 230 راهپیمایی یا نشست پیرامون فلسطین داشتیم. امروز به برکت گسترش رسانه‌ها می‌توان با نشست‌های کوچک نیز فضاسازی کرد.

شریف با اشاره به پوشش گسترده مراسم راهپیمایی روز قدس در رسانه های داخلی و خارجی ،تصریح کرد: مراسم روز جهانی قدس امسال را حدود 4 هزار خبرنگار از رسانه‌های مختلف پوشش خواهند داد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *