با درخواست شهردار، قوه قضائیه به موضوع واگذاری املاک ورود پیدا کرد/ بسیج ۵۰ کارشناس برای بررسی وضعیت املاک

10:21 - 30 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۹۶۴
معاون شهردار تهران گفت: هیئتی ۵۰ نفره در قوه قضائیه موضوع واگذاری املاک شهرداری را مورد بررسی قرار داده و در این رابطه بررسی‌ها در حال انجام است.
با درخواست شهردار، قوه قضائیه به موضوع واگذاری املاک ورود پیدا کرد/ بسیج ۵۰ کارشناس برای بررسی وضعیت املاکبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، ناصر امانی در سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران یک برنامه تلویزیونی را برای شهروندان در نظر گرفته تا اقدامات صورت گرفته در شهرداری تهران به اطلاع مردم رسانده شود. 

وی افزود: بار‌ها اعلام شده بود که اطلاع رسانی شهرداری تعطیل است و ما با این کار در تلاش بودیم تا به مردم اطلاع رسانی کنیم. 

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره اقدامات صورت گرفته در زمینی در مجاوت بیمارستان پارسیان تهران تصریح کرد: قرار است زمینی که در مجاورت این بیمارستان است به فضای سبز تبدیل شده و به دنبال راه اندازی بازار میوه و تره بار در این مکان نیستیم. 

امانی در خصوص ارائه گزارش از سوی شهردار تهران در رابطه با موضوع واگذاری املاک خاطرنشان کرد: در رابطه با املاک گزارش ارائه شده و با درخواست شهردار تهران قوه قضائیه به موضوع ورود پیدا کرده است. 

وی تاکید کرد: هیئتی ۵۰ نفره در قوه قضائیه به دنبال بررسی دقیق واگذاری املاک هستند و امیدوار هستیم نتیجه آن در آینده نزدیک اعلام شود. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *