یک شب به یاد ماندنی با مربی پرافتخار والیبال ایران

15:16 - 29 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۷۴۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مصطفی کارخانه مربی نام آشنای والیبال کشورمان در برنامه شب گذشته «جام رمضان» حضور یافت و به گفت وگو پیرامون وضعیت تیم ملی کشورمان و لزوم توجه بیشتر فدراسیون به بازیکنان و مربیان پرداخت.
یک شب به یاد ماندنی با مربی پرافتخار والیبال ایرانبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «جام رمضان»، ویژه برنامه رمضانی شبکه «شما» که به دلیل ایام عزاداری و لیالی قدر چند شب پخش نشد، شب گذشته با حضور مصطفی کارخانه سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان و سرمربی فعلی بانک سرمایه روی آنتن رفت.

در برنامه دیشب «جام  رمضان » همچنین لوکاس ژیگادلو بازیکن لهستانی تیم بانک سرمایه هم حضور داشت. محمد مقدم مجری برنامه در ابتدا بحث را با نتایج تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی والیبال آغاز کرد و سپس به بحث درباره تربیت بازیکنان والیبال در کشور پرداخت.

کارخانه با تاکید بر اینکه نتایج بازی والیبال در لیگ جهانی ضعیف بود، گفت: تیم ما در بازی های این دوره عملکرد قابل قبولی را نداشت. اگرچه ما قدردان زحمات آنها هستیم اما باید گفت آن انسجام که باید وجود نداشت.

وی در ادامه درباره انگیزه بخشی به تیم های ملی گفت: تیم های ملی ما برای هر بازی انگیزه می خواهند. ما بازیکنان خوبی داریم ، چه آنها که تازه وارد به تیم هستند و چه قدیمی ها. فدراسیون باید برای بازیکنان و مربیان انگیزه ایجاد کند. این کار باید از سطح لیگ شروع شود.

مربی سابق تیم ملی کشورمان بیان کرد: باید مربیان ما در سطح کشور این انگیزه و همیت را پیدا کنند که بازیکن برای تیم ملی بسازند و معرفی کنند. در زمان ریاست فدراسیون آقای یزدانی خرم به هر مربی که بازیکن قابل به لحاظ فیزیک و تکنیک به تیم ملی معرفی می کرد، پنج سکه بهار آزادی داده می شد.

کارخانه تاکید کرد: ما با همین تیم اصلی مان، ده سال قبل توانستیم سوم جوانان جهان بشویم. فقط با ایجاد این باور و انگیزه که می شود تیم های بزرگ آن زمان را شکست داد. و البته با یک برنامه‌ریزی دقیق و ارزیابی درست از عملکرد رقبا.

اما در ادامه لوکاس ژیگادلو بازیکن تیم بانک سرمایه با تمجید از ایرانیان گفت: برای من در ابتدا سخت بود که انتخاب کنم به ایران بیایم اما الان خیلی خوشحال هستم. ایرانیان مهربان و مهمان نوازند. بیش از همه برای من این همت آنها برای کمک به همنوع هیجان انگیز است. ابن حس نوع دوستی و کمک رسانی در ایران جای تمجید دارد.

در میانه های برنامه‌ تصاویری از بازی تیم ملی در لیگ جهانی والیبال پخش شد. همچنین مهمانان شانس خود را در رقابت مینی گلف ، دارت، فوتبال و پرتاب توپ در سبد امتحان کردند.
گفتنی‌ است؛ برنامه «جام رمضان» به تهیه کنندگی علی صادقی و با اجرای محمد مقدم و زیبا بنماران این شب ها حوالی ساعت ۲۳:۴۵ تا ۰۱:۳۰ از شبکه «شما» پخش می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *