رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پنچری بعد از نفس روی آنتن می‌رود/ ایفای نقش مهران غفوریان با عصا و ویلچر

8:01 - 30 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۷۳۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده سریال «پنچری» با اشاره به پخش این مجموعه پس از سریال «نفس» از ادامه ایفای نقش مهران غفوریان با عضا و ویلچر در این اثر سخن گفت.
مهران مهام تهیه‌کننده سریال «پنچری» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: تاکنون 90 درصد از سریال «پنچری» تصویربرداری شده است و بیشتر پلان‌های باقی‌مانده، مربوط به مهران غفوریان است.

وی ادامه داد: مهران غفوریان در ادامه تصویربرداری «پنچری» با عصا و ویلچر جلوی دوربین می‌رود در عین حال فیلمنامه هم به سمتی حرکت می‌کند که دلیل این اتفاق برای مخاطب توضیح داده شود.

سریال پنچری

تهیه کننده سریال «پنچری» اظهار کرد: عمل مهران غفوریان با توجه به واقعیت اتفاق خارج از سریال، در فیلمنامه هم گنجانده شده تا مخاطب با تماشای او روی ویلچر غافلگیر نشود.

وی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: هم‌اکنون تمامی بازیگران سریال جلوی دوربین «پنچری» هستند و مهران غفوریان نیز با پشت سر گذاشتن عمل، امروز به ایفای نقش در این مجموعه می‌پردازد.

سریال پنچری

مهام همچنین گفت: تدوین سریال «پنچری» به‌صورت همزمان با تصویربرداری انجام شده و قرار است این مجموعه تلویزیونی پس از سریال «نفس» سریع روی آنتن شبکه سه سیما برود. همچنین در روزهای پایانی تصویربرداری سریال «پنچری» به سر می‌بریم و ضبط حدود 15 روز دیگر به پایان می‌رسد.

سریال پنچری

وی یادآور شد: «پنچری» داستان پسری را به تصویر می‌کشد که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه‌اش برسد اما در این مسیر اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که او برای رسیدن به خواسته‌اش همه اطرافیان را به چالش می‌کشد. 

این تهیه‌کننده تلویزیون خاطرنشان کرد: در سریال تلویزیونی «پنچری» به کارگردانی برزو نیک نژاد یوسف تیموری، حمید لولایی، اشکان اشتیاق، مریم سعادت، زهره فکور صبور، مائده طهماسبی، رضا داوودنژاد و مهران غفوریان به ایفای نقش می‌پردازند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *