تروریست‌ها با دُم شیر بازی نکنند/ ضربات بعدی ما کوبنده‌تر و قاطع‌تر خواهد بود/ پیام روشنی به آمریکا

9:58 - 29 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۵۰۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تروریست‌ها با دم شیر بازی نکنند، گفت: زدن مرکز تروریست‌ها از فاصله بیش از ۶۰۰ کیلومتر، افتخاری برای نیروهای مسلح ما و مشخصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
بروجردی
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، علاءالدین بروجردی در ارتباط تلفنی با شبکه خبر، با بیان اینکه نیروی هوافضای سپاه با یک حرکت بسیار حساب شده و دقیق، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در انظار جهانیان به نمایش گذاشت، اظهار کرد: زدن مرکز تروریست‌ها از فاصله بیش از ۶۰۰ کیلومتر، افتخاری برای نیروهای مسلح ما و مشخصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه به نفع تروریست‌هاست که با دُم شیر بازی نکنند، افزود: تروریست‌ها باید بدانند که اگر بخواهند به این بازی ادامه دهند، قطعا ضربات بعدی ما کوبنده‌تر و قاطع‌تر خواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: شلیک موشک به مواضع تروریست‌ها در دیرالزور، پیام روشنی برای حامیان تروریست‌ها اعم از آمریکا و سرویس‌های اطلاعاتی همپیمان آنهاست که تروریست‌ها را ترغیب، تسلیح و اعزام می‌کنند و این تروریست‌ها توسط نیروهای ما یا دستگیر می‌شوند و یا به هلاکت می‌رسند.

وی با بیان اینکه آمریکا در راس شیطنت‌های تروریستی در منطقه است، عنوان کرد: آمریکایی‌ها ژست مخالفت با تروریسم می‎‌گیرند، ولی در عین حال بزرگترین حامی آن‌ها هستند؛ آن زمان که داعش در رقه و موصل حضوری قوی داشت، هواپیماهای آمریکایی برای آن‌ها کمک می‌فرستاد و بعدا مقامات این کشور می‌گفتند اشتباهی باد آن‌ها را به سمت داعش برده است.

بروجردی در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریست‌ها وارد فاز جدیدی شده است، عنوان کرد: در شرایطی که سنای آمریکا مصوبه اخیر خود را گذراند که محور اساسی آن علیه توانمندی موشکی بود، ایران عملا در صف خط مقدم توانمندی به لحاظ قدرت موشکی قرار گرفته است و این موضوع پاسخی به آمریکایی‌ها بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *