رضاییان غیر از تیم بلژیکی 4 پیشنهاد اروپایی دیگر دارد/ «رامین» به استقلال و قطر نمی‌رود

12:40 - 28 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۲۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر برنامه‌های مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: رضاییان غیر از بلژیک 4 پیشنهاد اروپایی دیگر هم دارد که آنها را به صورت جدی‌تر پیگیری می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، رامین رضاییان، مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس، فصل گذشته پس از حواشی که در این تیم برای او بوجود آمد، با نظر برانکو از پرسپولیس کنار گذاشته شد تا هفته‌های پایانی لیگ را به صورت اختصاصی تمرین کند و به تیم ملی هم دعوت شود.
 
در حال حاضر هم با تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر رضاییان برای آماده نگه داشتن خود به صورت اختصاصی تمرین می‌کند و منتظر نتیجه مذاکرات مدیربرنامه‌های خود با باشگاه‌های بلژیکی است که در این بین مذاکره با یک باشگاه لیگ‌برتری بلژیکی که سابقه قهرمانی در لیگ این کشور را دارد به صورت جدی پیگیری می‌شود. هم مدیربرنامه رضاییان و هم نماینده باشگاه بلژیکی پیشنهادات نهایی خود را داده‌اند و قرار است تا پایان روز دوشنبه تکلیف مدافع ملی‌پوش ایرانی با این باشگاه مشخص شود.
 
محمدرضا مهدوی، بازیکن اسبق تیم استقلال که از دوستان نزدیک رضاییان است و در ترانسفر شدن برخی از بازیکنان ایرانی به بلژیک هم نقش دارد ضمن تایید این خبر به خبرنگار گروه ورزشی گفت: تا انتقال «رامین» قطعی نشود نام باشگاه بلژیکی را اعلام نمی‌کنیم. در گذشته یکبار درحالی که همه چیز در حال نهایی شدن بود با مطرح شدن نام باشگاه طرف مذاکره همه چیز بهم خورد و مشکلاتی بوجود آمد. اگر به هر دلیلی توافق با باشگاه بلژیکی نهایی نشود، رضاییان 4 پیشنهاد اروپایی دیگر هم دارد که آنها را به صورت جدی‌تر پیگیری می‌کنیم.
 
وی درباره اینکه اگر این پیشنهادات رضاییان به هردلیلی توافقی در بر نداشته باشد آیا این بازیکن فصل آینده در تیم‌های قطری بازی می‌کند یا پیراهن استقلال را برتن می‌کند، ادامه داد: اگر این پیشنهادات به  هر دلیلی نهایی و منجر به امضای قرارداد نشود، بعید می‌دانم «رامین» فصل آینده بخواهد در قطر به فوتبال خود ادامه دهد و احتمالش ضعیف است به استقلال برود چون در سال منتهی به جام جهانی هدف او بازی کردن در اروپا است. با توجه به کیفیتی که رضاییان از نظر فنی دارد به سراغ گزینه‌های دیگر اروپایی برای او خواهیم رفت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *