2 نفر از بانوان والیبالیستی که محروم شدند سرمایه ملی نیستند/ سطح فنی مایدا تفاوتی با مربیان داخلی ندارد

10:22 - 27 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۹۷۸۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون والیبال گفت: طبق اطلاعاتی که از بازیکنان تیم ملی گرفتم سطح فنی مایدا تفاوتی با سطح فنی مربیان داخلی نداشته است.
فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی بانوان اظهار داشت: امروز بعد ازظهر یا نهایتا فردا صبح یک مربی داخلی به عنوان سرمربی موقت تیم ملی انتخاب خواهد شد. البته سرمربی موقت برای 2 ماه خواهد بود و پس از آن یک مربی خارجی را جذب خواهیم کرد و برای این منظور 2 گزینه صرب و بلغارستانی را در نظر داریم و در نهایت یکی از آنها را انتخاب خواهیم کرد.
 
وی درباره این که را قرارداد مایدا تمدید نشد، گفت: طبق اطلاعاتی که از بازیکنان تیم ملی گرفتم سطح فنی مایدا تفاوتی با سطح فنی مربیان داخلی نداشته و بر همین اساس تصمیم گرفتیم اگر قرار است برای مربیان خارجی هزینه شود بهتر است مربیانی را جذب کنیم که سطح فنی بالایی داشته باشند در غیر این صورت بهتر است از مربیان داخلی استفاده کنیم.

صادقی در مورد محرومیت 3 بانوان والیبالیست ایران توسط کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تصریح کرد: تا پیش از این فدراسیون والیبال در مقابل بی‌انضباطی‌های ملی‌پوشان گذشت کرده بود اما تداوم این بی‌انضباطی‌ها باعث شد فدراسیون والیبال تصمیم بگیرد برخورد جدی با متخلفان داشته باشد. مطمئن باشید ضربه‌ای که 3 والیبالیست متخلف به تیم امید وارد کردند خیلی سنگین‌تر از محرومیت آنها بوده است.
 
سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون والیبال ادامه داد: در اردوی تایلند این 3 والیبالیست درگیری لفظی پیدا می‌کنند و با وجود درخواست سرمربی و سرپرست تیم امید، این درگیری ادامه پیدا می‌کند. همین مسئله باعث شد تیم امید در ست سوم بازی با چین تایپه بدون پاسور بازی کرد. چون یکی از پاسورها از بازی کردن امتناع کرد و پاسور دیگر هم ظاهرا مصدوم شده بود. ضمن اینکه 2 نفر از این بانوان سطح بازی متوسطی دارند و سرمایه ملی هم محسوب نمی‌شوند اما باعث شدند تیم امید نتواند جزو 4 تیم برتر آسیا شود. هم نظر سرپرست فدراسیون والیبال و هم اعتقاد من این است که باید مقابل بازیکن سالاری ایستاد.

صادقی در پاسخ به این سوال که سوء‌مدیریت چقدر در اتفاقات تیم والیبال امید بانوان تاثیرگذار بوده است، اظهار داشت: ما نمی توانیم در این مورد قضاوت کنیم اما جلسه‌ای با مربیان تیم امید خواهیم داشت و نقطه‌نظرات آنها را هم می‌شنویم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *