رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز به کار مرکز رصد سلامت در تبریز باحضور وزیربهداشت

8:41 - 27 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۹۷۴۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
نخستین مرکز مانیتورینگ و رصد سلامت بیمارستان‌ های شمال غرب کشور در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
آغاز به کار مرکز رصد سلامت در تبریز باحضور وزیربهداشتبه گزارش گروه جامعه ،مرکز رصد سلامت  با اعتباری افزون  بر 3 میلیارد ریال ایجاد شده و به صورت 24 ساعته با حضور پزشک و ماما و با استفاده از 20 دوربین ،  پایش تعداد تخت های خالی، تعداد تخت های بستری بیمارستان های استان را انجام خواهد داد.

همچنین اطلاعات دانشگاههای علوم پزشکی شمال غرب کشور شامل دانشگاههای علوم پزشکی ارومیه، اردبیل، مراغه و سراب پوشش داده خواهد شد که این روش در بهبود ارائه خدمات بهداشتی و درمانی استان مؤثر خواهد بود. 

 کلینیک سطح ۳ ارجاع دندانپزشکی نیز که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهد کرد در ۲۲۰ متر مربع با هزینه‌ای افزون بر ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ ریال در ۱۲ واحد افتتاح شد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت:: هم اکنون ۴۰۹ هزار متر مربع فضا برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در استان در حال افتتاح است که همگی طبق استانداردهای جهانی هستند. 

اسماعیل جبارزاده افزود: اگر توسعه فیزیکی مراکز بهداشتی نبود، امروزه شاهد خدمات درمانی در حد مطلوب نبودیم.

وی افزود: بیمارستان اهر، هریس و سراب از جمله این طرح‌ها هستند که سبب شده است تا ارائه خدمات پزشکی و درمانی در این مناطق در حد مطلوب باشد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *