شکست سنگین فدراسیون وزنه‌برداری مقابل ورزشکار‌سالاری/ اگر کیانوش بخواهد، مرادی هم می‌رود!

8:23 - 27 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۹۷۴۳
مرادی که بارها عنوان کرده بود کیانوش رستمی حق انجام تمرینات در خارج از اردو را ندارد مجبور شد نظرش را تغییر دهد و این اجازه را به رستمی بدهد که در اردوهای تیم ملی حاضر نشود.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، پس از برگزاری جلسه شورای فنی فدراسیون وزنه‌برداری، در نهایت این فدراسیون مقابل درخواست‌ عجیب کیانوش رستمی که عنوان کرده بود تحت هیچ شرایطی زیر نظر سجاد انوشیروانی تمرین نخواهد کرد کوتاه آمد و دست‌هایش را به علامت تسلیم بالا برد.
 
طبق مصوبه جدید شورای فنی، کیانوش رستمی باید یک مربی مورد تایید فدراسیون را به عنوان مربی شخصی خود انتخاب تا از این پس زیر نظر او تمرین کند. مصوبه‌ای که مصوبه قبلی این شورا را نقض کرده و در آن خبری از الزام به حضور در اردوی تیم ملی نیست.
 
آذر امسال مسابقات جهانی وزنه‌برداری در آمریکا برگزار خواهد شد و عملکرد وزنه‌برداران ایران در این مسابقات برای فدراسیون وزنه‌برداری بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. شاید همین مسئله باعث شد مرادی که بارها عنوان کرده بود کیانوش رستمی حق انجام تمرینات در خارج از اردو را ندارد مجبور شد نظرش را تغییر دهد و این اجازه را به رستمی بدهد که در اردوهای تیم ملی حاضر نشود.
 
در حال حاضر سوالی که در ذهن بسیاری از اهالی ورزش ایجاد شده این است که با توجه به این که کیانوش رستمی برای دومین بار توانسته حرف خود را به کرسی بنشاند سومین درخواست او می‌تواند چه چیزی باشد. او به خوبی متوجه این مسئله شده که به پشتوانه مدال‌‌هایی که کسب می‌کند درخواست‌هایش از مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری با پاسخ منفی روبرو نخواهد شد. شاید اگر در آینده درخواست‌های بزرگتری مثل عزل و نصب مسئولان و حتی رئیس فدراسیون را داشته باشد کسی نتواند به او «نه» بگوید.
 
پس از عدم موفقیت فدراسیون وزنه‌برداری در انتخاب فدراسیون جهانی، مصوبه جدید شورای فنی مبنی بر تمرین کیانوش رستمی زیر نظر مربی اختصاصی‌اش را می‌توان یکی دیگر از اشتباهات مدیریتی مرادی قلمداد کرد. به طور حتم پیامدهای این تصمیم اشتباه را در آینده شاهد خواهیم بود، پیامد‌هایی که می‌تواند تکرار درخواست‌های نامعقولانه رستمی و حتی بهانه‌جویی سایر ملی‌پوشان باشد. آنچه مسلم است گذشت زمان می‌تواند زوایای پنهان این موضوع را آشکار کند. زوایایی که خوشایند نخواهد بود و به یک چالش مهم در ورزش کشور تبدیل خواهد شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *