مصدومیت زن ٦٠ ساله در پی انفجار گاز

13:13 - 26 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۹۶۱۸
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی و مصدومیت زنی ٦٠ ساله در پی این حادثه خبر داد.
مصدومیت زن ٦٠ ساله در پی انفجار گازسید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: ساعت ٥٠ دقیقه بامداد، انفجار در یک واحد مسکونی واقع در خیابان دهقی، خیابان علامه جنوبی به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. 

وی افزود: بلافاصله نیروهای ٢ ایستگاه سازمان با تجهیزات کامل در محل حادثه حضور پیدا کردند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه زمان حضور آتش نشان‌ها اظهار کرد: محل حادثه یک ساختمان مسکونی ٤ طبقه ٨ واحدی بود که در طبقه دوم ساختمان که واحدی ٧٠ متری بود انفجار رخ داده و همین موضوع سبب آتش سوزی نیز شده بود. 

ملکی ادامه داد: در پی این انفجار دیوارهای این واحد ٧٠ متری و بخشی از دیوارهای واحد مجاور ریزش کرده و شرایط دشواری رقم خورده بود. 

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی آتش نشان‌ها در محل حادثه خاطرنشان کرد: آتش نشان‌ها هم زمان با خاموش کردن حریق، اقدام به خارج کردن افراد محبوس در ساختمان کرده و در نهایت ٣ تن که در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بودند را از محل خارج کردند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مصدوم شدن زنی ٦٠ ساله در این حادثه خبرداد و گفت: یکی از افراد محبوس در ساختمان که زنی ٦٠ ساله بود دچار مصدومیت شده و تحویل عوامل اورژانس شد. 

ملکی در خصوص علت حادثه تصریح کرد: پس از حضور کارشناسان سازمان آتش نشانی در محل حادثه، مشخص شد نشت گاز شهری و ایجاد شعله و جرقه سبب علت حادثه بوده است. 

وی اظهار کرد: پس از ایمن سازی محیط، در نهایت آتش نشان‌ها ساعت یک و ٥٥ دقیقه عملیات خود را به اتمام رساندند. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *