۵ مجروح در تیراندازی اراذل و اوباش در اراک

12:55 - 25 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۹۴۰۸
تیراندازی ۲ نفر از اراذل به سوی چند نفر دیگر از اراذل و اوباش در پارک شهید باهنر شهر اراک منجر به مجروح شدن ۵ نفر از آنان شد.
۵ مجروح در تیراندازی اراذل و اوباش در اراک
به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حدود ساعت ۱ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه ۲۵ خرداد گزارشی در خصوص تیراندازی در پارک شهید باهنر شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم‌های گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محل مشخص شد دو نفر راکبان یک دستگاه موتورسیکلت به سوی چند جوان تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد : بر اثر این تیراندازی ۵ نفر که از ناحیه کمر به پایین مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند به بیمارستان منتقل شدند که حال عمومی مصدومان خوب گزارش شده است.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی آغاز و مشخص شد که دو نفر از اراذل و اوباش به علت اختلافات قبلی با گروهی دیگر از اراذل و اوباش در زمانی که آن‌ها در پارک حضور داشتند، با یک دستگاه موتورسیکلت به آن‌ها نزدیک و بسوی آنان تیراندازی کرده و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

خلجی یاآور شد: با شروع تحقیقات پلیس بلافاصله عاملان تیراندازی شناسایی و تا کنون ۵ نفر در این خصوص دستگیر شده اند که با هماهنگی دستگاه قضایی تحقیقات تکمیلی در حال پیگیری می‌باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *