برگزاری اولین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان با حضور ۴ هزار ورزشکار

22:04 - 24 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۹۳۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه‌های سراسر کشور که قرار است از 24 تیر ماه و با حضور 4000 دانشجوی دختر و پسر به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شود.
به گزارش گروه ورزشی ،محمد پور کیانی در ابتدای نشست شورای عالی اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه‌های سراسر کشور که قرار است از 24 تیر ماه و با حضور 4000 دانشجوی دختر و پسر به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شود،با اعلام این مطلب اظهار کرد: تمام سعی ما بر این بود که از پتانسیل‌ همه بخش‌های آموزش عالی کشور در برگزاری این  المپیاد ملی استفاده کنیم که خوشبختانه تمامی بخش‌های دانشگاهی مشارکت خود را برای حضور در این  المپیاد اعلام کرده‌اند و ان‌شاء‌الله مسابقات با مشارکت حداکثری همه بخش‌ها به بهترین شکل برگزار خواهد شد.

مدیر کل تربیت ‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به این که تمهیدات لازم برای برگزاری این  المپیاد اندیشیده شده است، گفت‌: در حال‌ حاضر یکی از مشکلات جدی قشر عظیم جمعیت دانشجوی ایران مشکل فقر حرکتی است و قطعا برگزاری  المپیاد ملی ورزش همگانی می‌تواند نقش عمده‌ای در شادابی و سلامت دانشجویان و رفع هر چه‌ بیشتر فقر حرکتی در میان جوانان دانشجو داشته باشند.

وی با بیان این که مسئولان عالی رتبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توجه ویژه‌ای به ورزش دانشجویان دارند، گفت‌: ما در بخش ورزش قهرمانی طی سه، چهار سال اخیر موفقیت‌های بسیار خوبی را در مسابقات جهانی ، آسیایی و یونیورسیاد داشته ایم. در بخش همگانی نیز قطعا این المپیاد می‌تواند شادابی هر چه‌ بیشتر و سلامت دانشجویان کمک کند.

پورکیانی در پایان سخنان خود، خاطر نشان کرد: جلسات مختلف شورای فنی مسابقات با حضور دست اندرکاران بخش فنی مسابقات برگزار شد. آمادگی کامل در این زمینه داریم تا این مسابقات را به بهترین شکل برگزار کنیم.اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه های سراسر کشور با حضور نزدیک به ۴ هزار دانشجوی دختر و پسر از ۲۵ تیرماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *