علت کاهش سرعت اینترنت نامحدود مخابرات چیست؟

15:27 - 24 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۹۱۹۶
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
کاربران اینترنت نامحدود اینترنت در حالی از سرعت پائین این سرویس گلایه می کنند که هنوز دلایل فنی و احتمالی آن در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، این روزها کاربران اینترنت نامحدود شرکت مخابرات از سرعت پائین این سرویس و بعضا قطعی آن گلایه دارند، اما علت چیست؟

از آنجائیکه کاربران سایر سرویس های اینترنت مخابرات مشکل مشابهی را گزارش نکرده اند می توان نتیجه گرفت که برنامه شرکت مخابرات برای حذف سرویس نامحدود یکی از دلایل این اختلال است.

پیش از این و در ابتدای سال 1396 کامران کاظمی، معاون تجاری مخابرات منطقه تهران اعلام کرده بود که این مرکز در تلاش است تا سرویس های نامحدود اینترنت کاربران را با اشتراک های حجمی جایگزین کند.

کاظمی در خصوص سرویس های اینترنت نامحدود گفته بود: مشکل اصلی این سرویس ها سرعت ثابت و پایین آنها در قیاس با طرح های حجمی می باشد، بنابراین حتی در هنگام خالی بودن ظرفیت شبکه هم مشترکان اینترنت نامحدود نمی توانند از سرعت های بالا استفاده نمایند، در حالی که با افزایش ترافیک افت سرعت کاملا مشخصی را تجربه خواهند کرد.

این مقام مخابرات تاکید کرده بود که مشترکین با وجود این مشکلات باز هم به ادامه سرویس اینترنت نامحدود خود اصرار دارند و تلاش مخابرات برای عرضه سرویس حجمی با سرعت بالاتر به آنها نتیجه بخش نبوده است.

پیگیری های ، برای تائید یا رد صحت اختلال در این سرویس ها و علت های احتمالی آن همچنان ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *