پیام تسلیت معاون رهبردی قوه قضاییه به خانواده‎های شهدای حمله تروریستی تهران

14:18 - 22 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۸۳۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ذوالقدر طی پیامی به خانواده‌های داغدار شهدای حمله تروریستی تهران تسلیت گفت.
به گزارش گروه حقوقی قضایی ، دکتر محمد باقر ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضائیه طی پیامی به خانواده‌های داغدار شهدای حمله تروریستی تهران تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام مذبوحانه عناصر فریب خورده درحادثه تروریستی در مرقد امام راحل (ره) و مجلس شورای اسلامی در روزهای ماه مبارک رمضان که به شهادت تعدادی از هم میهنان عزیز روزه‌دار انجامید، نشانه عجز، فطرت پست و حقارت دشمنان در برابر ملت شریف ایران اسلامی است و یقینا این گونه جنایات، در عزم راسخ ملت بزرگ ایران خللی ایجاد نمی‌کند.

بی تردید رویدادهایی از این دست، ملت غیور ایران را نسبت به گذشته هوشیارتر ساخته و کلام ماندگار رهبر فقید ایران اسلامی ، امام خمینی (ره) را در گوش جان مان تکرار می کند که: گمان می کنند که با ترور شخصیت ها می توانند با ملت مقابله کنند و ندیدند که هر موقعی ما شهید دادیم ملت ما منسجم تر شد.

اینجانب،  شهادت عده ای از هم وطنان گرانقدر  در حادثه ی حمله ی تروریست ها به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی را به رهبر معظم انقلاب ، ملت شریف ایران به ویژه خانواده های داغدار تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منّان برای آن شهدا، علوّ درجات و برای بازماندگان آنها صبر و برای مجروحین این حادثه ی تروریستی، آرزوی سلامتی می نمایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *